29 вересня о 14:00–14-40 год передбачено відкриту зустріч із використанням технічних засобів відеозв’язку. Запрошуємо усіх учасників освітнього процесу
7 вересня о 16:10–17:10 о год передбачено відкриту зустріч із використанням технічних засобів відеозв’язку. Запрошуємо усіх учасників освітнього процесу
(посилання на онлайн-зустріч буде розміщено на сайті факультету соціально-економічної освіти).
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова є учасником проєкту «Зміни педагогічних факультетів у 21 столітті» (Університет Брно, Чехія). Для участі у другому етапі «Підтримка молодих науковців в університетах, особливо у сфері науки і досліджень, та підвищення їхньої академічної мобільності», який відбудеться у період з 22 по 27 березня 2020 року відділ міжнародних зв’язків університету оголошує конкурс для двох потенційних учасників проєкту від НПУ імені М.П. Драгоманова, які вільно володіють англійською мовою:
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ (АКРЕДИТАЦІЯ)
Основна інформація щодо акредитації
- ПОЛОЖЕННЯ про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти
- Рекомендації щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми
- Форма відомостей про самооцінювання освітньої програми
- Глосарій (основні поняття щодо аредитації)
- Інструкція та особливості проведення акредитаційних зустрічей в дистанційному форматі для ЕГ та ЗВО
Реєстр акредитаційних справ
- Акредитаційні справи у 2019/2020 навчальному році
- Акредитаційні справи у 2020/2021 навчальному році
- Графік подання відомостей про самооцінювання освітніх програм закладами вищої освіти та науковими установами у 2020/2021 навчальному році
Акредитація PhD программ (третій рівень вищої освіти)
- Рекомендації для експертів Національного агентства стосовно акредитації освітніх програм третього рівня вищої освіти
- Посібник з акредитації PhD програм
- Комплект навчальних матеріалів для підтримки безперервного професійного розвитку співробітників, які беруть участь у програмах забезпечення якості освітньо-наукових програм на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти