Для вихователів дитячих садків, вчителів школи, викладачів педагогічних ЗВО.
Старт: Початок навчання по мірі комплектування груп
Тривалість: 14 днів 60 годин 2 кредити
Метою курсу є ознайомлення з теорією та практикою скандинавських країн проведення занять на свіжому повітрі та використання природного оточення закладу в якості навчальної аудиторії.
Даний курс спрямований на вивчення та адаптацію міжнародного досвіду до українських реалій. Слухачі дізнаються для чого і як навчати у паркових зонах, лісі та водоймах. Познайомляться з шляхами використання урбаністичної зон у своєму предметі та приймуть участь не лише в обговоренні прикладів готових вправ, а й в створені власних активностей на основі опрацьованих матеріалів.
Основні теми курсу: глобальні цілі ООН, цілі сталого розвитку та навички 21 століття (загальний огляд); нормативно-правова база навчання на свіжому повітрі; використання місцевості у розповідях, ігри на природі (варіанти вправ); вивчення різних предметів на свіжому повітрі; робота з батьками під час організації навчання на свіжому повітрі,тощо.
базовий |
стандарт |
менторінг |
· онлайн заняття (тричі на тиждень) · доступ до закритої групи в фейсбук · домашні завдання · сертифікат |
· онлайн заняття (тричі на тиждень) · доступ до закритої групи в фейсбук · домашні завдання · перевірка дз з ментором · запис вебінарів · сертифікат |
· онлайн заняття (тричі на тиждень) · доступ до закритої групи в фейсбук · домашні завдання · перевірка дз з ментором · запис вебінарів · додаткове заняття з блоком «запитання / відповіді» · індивідуальне заняття з тренером програми · сертифікат |
Ко-тренер курсу: Сікач О.Ю.Координатор курсу: Колесник Л.В.
Олександра Юріївна Сікач – викладач курсу «Навчання на свіжому повітрі». Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, магістранта НПУ імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Середня освіта».
Працювала як приватним вчителем, так і вчителем англійської мови у спеціалізованій школі №296 з поглибленим вивченням іноземних мов (2018 -2019 рр.). За програмою академічної мобільності виборола право на навчання за курсом «Навчання на свіжому повітрі та на основі досвіду » в Університеті Південно-східної Норвегії у Вестфолді, Норвегія (2020 р.)
Завдяки отриманому досвіду, поєднала своїх теоретичних знань та практичні навичкі, отримані під час навчання та втілила їх в освітній курс «Навчання на свіжому повітрі в школі та дитячому садку» для вчителів молодшої, середньої та старшої школи. Ідеї та практичні матеріали курсу можуть бути адаптовані для уроків з вихованцями дитячого садку та альтернативних шкіл.
Координатор курсу: Коновалова М.В. Старт програми – Початок навчання по мірі комплектування груп
Тривалість |
Короткий опис/зміст курсу |
Цільова аудиторія |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
Система освіти має відповідати потребам клієнта (учень, студент), суспільства та ринку праці, що постійно змінюються. Моделювання інноваційної культури (ІК) в закладі освіти дасть змогу швидко реагувати на зовнішні зміни, створюючи актуальну економічну та соціальну цінність. Курс охоплює аспекти формування стратегії розвитку інноваційної культури, вивчення інструментів ІК, визначення потенціалу та ресурсів для інновацій, бар'єрів для ІК / інноваційної готовності; як керувати організаційними змінами внаслідок інновацій; як забезпечити інновацію на основі цінності в ЗО. |
Директори, завучі шкіл Проректори, декани ЗВО Керівники, які прагнуть ефективних змін |
Координатор курсу: Коновалова М.В. Старт програми – Початок навчання по мірі комплектування груп
Тривалість |
Короткий опис/зміст курсу |
Цільова аудиторія |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
Метою навчального курсу є розвиток навичок лідерства та управління для формування стратегії навчального закладу, підтримки персоналу та змістовних змін у закладі. Курс охоплює аспекти управління та прийняття рішень, управління ресурсами та фінансами, інституційне планування, розуміння лідерства в освіті, формування інноваційної культури, підходи до мотивації, вирішення проблем та прийняття рішень, проєктний менеджмент в ЗО. |
Директори, завучі шкіл Проректори, декани ЗВО Керівники, які прагнуть ефективних змін |
Координатор курсу: Колесник Л.В. Старт програми – Початок навчання по мірі комплектування груп
Тривалість |
Короткий опис/зміст курсу |
Цільова аудиторія |
3 дні, 15 год. (0,5 кредита) |
Мета тренінгу – надати дієві інструменти для реалізації проекту від ідеї для втілення. Під час навчання ви дізнаєтеся: - як знайти ідею, яка об’єднає навколо вас команду однодумців; -чому планування, стратегія та тактика є вирішальними для вашого успіху; - де знайти матеріальну підтримку для реалізації проекту (познайомимося як з українськими краундфандинговими платформами, так і міжнародними). По закінченню тренінгу ви будете вміти: - складати план реалізації свого проекту включно з бюджетом; - комунікувати, переконувати, вирішувати конфлікти з різними віковими категоріями; - проводити інформаційну компанію по збору коштів на краундфандингових платформах. Тренінг містить як теоретичні так і практичні модулі., |
Освітяни, представники громадських організацій, молодіжні працівники |
Координатор курсу: Колесник Л.В. Старт програми – Початок навчання по мірі комплектування груп
Тривалість |
Короткий опис/зміст курсу |
Цільова аудиторія |
5 днів, 30 год.(1 кредит) |
Мета курсу: розвиток комунікативних компетентностей, налагодження співпраці між учасниками навчального процесу, підвищення якості освітніх послуг за дистанційній формою навчання. Під час курсу ви навчитеся налагоджувати комунікацію з учнями, відрізняти якісний зворотній зв’язок від тиску та критики, формувати умови для зворотнього зв’язку, надавати якісний зворотній зв’язок щоб мотивувати та заохочувати до навчання. |
вчителі ЗОШ викладачі ЗВО |
Координатор курсу: Матусевич Т.В. Старт програми – Початок навчання по мірі комплектування груп
Тривалість |
Короткий опис/зміст курсу |
Цільова аудиторія |
7 днів, 45 год.(1,5 кредит и) |
Метою навчального курсу є розвиток навичок управління проєктами в освіті, базуючись на сучасних міжнародних трендах управління в освіті. Курс охоплює аспекти життєвого циклу проєкту, ланцюжку результатів проєкту та індикаторів успішності, ризик-менеджменту, моніторінгу та оцінки проєкту, фандрайзингу, функціонування міжнародних грантових програм та підготовки аплікаційних форм, тощо. |
вчителі та адміністративний персонал ЗОШ, викладачі та адміністративний персонал ЗВО |