Навчання в русі
27 листопада 2018 року Національним педагогічним університетом імені М. П. Драгоманова спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» було проведено всеукраїнський науково-практичний семінар «Здоров’язбережувальна технологія “Навчання у русі”» на базі загальноосвітньої санаторної школи-інтернату №19 міста Києва.
У семінарі взяли участь 72 учасники, серед яких і представники Міністерства освіти і науки України, науковці Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», представники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, методисти районних (міських) методичних служб, медичні працівники, керівники закладів загальної середньої освіти та вчителі початкових класів Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Кіровоградської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької, Черкаської областей та м. Києва.
З вітальним словом до учасників звернулася Катерина Таранік-Ткачук, головний спеціаліст Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, та Олександра Дубогай, автор проекту, завідувач кафедри фізичного виховання та здоров’я факультету фізичного виховання, спорту і здоров’я НПУ імені М.П. Драгоманова.
У ході семінару з доповіддю виступила Світлана Кириленко, кандидат педагогічних наук, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Медико-психологічний супровід здоров’язбережувальної технології «Навчання у русі» представила Катерина Савінова, заступник головного лікаря з МП ОДЛ м. Боярка, асистент кафедри дитячих та підліткових захворювань Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика. На семінарі презентувала досвід роботи із впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» у діяльність закладу загальної середньої освіти Ірина Почечуєва, директор Київської гімназії № 287. Учасники відвідали уроки початкових класів, де впроваджують нині методику «Навчання у русі». Після чого відбулось обговорення результативності цього впровадження на семінарі. Учасники висловили свою думку. Найактивніше виступали вчителі освітніх закладів, які вже працюють за здоров’язбережувальною технологією «Навчання в русі».
Факультет фізичного виховання, спорту і здоров’я