Головна / НОВИНИ / Події / Загальнуніверситетські / На вебінарі в НАПН України

На вебінарі в НАПН України

vebinar2     26 вересня 2018 року студенти та викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості факультету педагогіки та психології НПУ імені М.П.Драгоманова взяли активну участь у вебінарі "Наступність і перспективність в освіті старших дошкільників та молодших школярів", який було ініційовано та організовано Інститутом проблем виховання НАПН України під керівництвом академіка І.Д.Беха.

   В залі президії НАПН України, в теплій, дружній і водночас діловій атмосфері  відбувся розгляд актуальних питань забезпечення наступності та перспективності двох важливих ланок освіти: дошкільної і початкової.

     Вебінар проводився у формі діалогу, що сприяло активному, змістовному, толерантному обміну думок всіх його учасників. Серед учасників – науковці, експерти, викладачі, керівники закладів дошкільної освіти, вихователі-методисти, члени Всеукраїнської асоціації працівників дошкільної освіти, студенти спеціальності "Дошкільна освіта" НПУ імені М.П.Драгоманова та ін. Актуальні питання в контексті головної теми заходу були порушені провідними науковцями Інституту проблем виховання НАПН України акад. І.Д.Бехом, зав. лабораторією дошкільної освіти та виховання О.Д.Рейпольською та головним науковим співробітником лабораторії Н.В.Гавриш (модератор вебінару).

vebinar1  Завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості НПУ імені М.П.Драгоманова проф. Г.Г.Цвєткова у своєму виступі наголосила на важливості та особливостях підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до реалізації наступності старших дошкільників та молодших школярів.

   Задля досягнення високих результатів у наступності дошкільної і початкової освіти проф. Г.Г.Цвєткова відмітила, що майбутній педагог має володіти певним комплексом особистісно-професійних якостей, формуванню яких надається особлива увага під час навчання в університеті, зокрема:

  • здатністю до рефлексії і контролю результатів власної педагогічної діяльності, до співробітництва з дитиною на засадах гуманізму;
  • умінням виявляти і враховувати інтереси дітей, їхнє право на повагу, емоційну, моральну підтримку, забезпечення психологічного комфорту, умов для її розвитку і соціалізації;
  • постійною налаштованістю на розширення знань, самоосвіту і самовиховання задля вдосконалення педагогічної майстерності.

Прес-служба університету

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter