Реалії «супернаук»

alt

25 листопада 2011 р. на черговому засіданні Вченої Ради Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова підводили підсумки проведеної роботи, відзначали кращих, окреслювали плани майбутніх дій.

Одним з головних питань порядку денного стало обговорення стану й перспективи інтенсифікації профорієнтаційної роботи у Фізико-математичному Інституті НПУ. З доповіді директора Інституту Миколи Працьовитого стало відомо, що весь колектив фізмату докладає чимало зусиль для презентації Інституту в загальноосвітніх навчальних закладах Києва та прилеглих регіонах. Та загалом у сучасних ринкових умовах професія вчителя фізики і математики не особливо приваблива поміж молоді, тому розраховувати на великий ажіотаж навколо цих спеціальностей не доводиться.

alt

Ректор університету подякував колегам за оперативну та мудру роботу й порадив зосередитися на пошукові здібних до точних наук дітей. Адже фізики й математики – люди з особливим типом мислення, унікальним складом розуму. До таких дітей потрібен особливий підхід. Драгоманівський виш щороку нарощує матеріально-технічні можливості і у більшості це стосується саме Фізико-математичного інституту. Все частіше тут відкривають нові лабораторії, центри практикумів, оснащені інноваційною технікою. Студенти-драгоманівці працюють з найновішим обладнання у одних із кращих педагогів України. Це забезпечує хороший імідж Інституту, але потрібно показати школярам й престиж професії математика й фізика. Талант до таких супернаук за кордоном вже давно цінується на найвищому рівні. Українці теж повинні це усвідомити. Така робота теж покладається на плечі педагога. А ректорат університету завжди готовий підтримати розумні ініціативи.

Людмила КУХ,

прес-служба університету

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter