Громадське обговорення проекту Концепції розвитку педагогічної освіти
12 квітня 2018 року в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова було проведено засідання круглого столу щодо обговорення проекту Концепції розвитку педагогічної освіти за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, першого заступника голови Комітету Верховної Ради України з питань науки та освіти Олександра Співаковського, президента Національної академії педагогічних наук України Василя Кременя, а також ректорів педагогічних вишів та директорів педагогічних коледжів і шкіл.
Концепція розробляється з метою формування бази підготовки педагогічних працівників нової генерації, які є необхідною умовою для реалізації реформ в загальній середній освіті та впровадження Концепції "Нова українська школа", відповідно забезпечивши їх такими умовами, які сприяли б їхньому як професійному, так й особистісному розвитку.
Модератором засідання круглого столу був ректор Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Віктор Андрущенко, який наголосив на важливості тих змін, котрі сьогодні відбуваються в освіті і, зокрема, на створенні Концепції розвитку педагогічної освіти.
Розпочалась робота засідання з виступу Лілії Михайлівни, яка закцентувала увагу робочої групи та інших учасників засідання на тих основних змінах, які пропонує внести Міністерство. Л. Гриневич зауважила, що Концепція має стати дорожньою картою і відобразити в цілому візію тих змін, які мають відбутися в педагогічній освіті.
Своє бачення Концепції та власні ідеї й пропозиції презентували громадськості ректор Київського університету імені Бориса Грінченка Віктор Огнев`юк, проректор Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова Григорій Торбін, ректор ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Віктор Коцур, а також директор Києво-Печерського ліцею №171 «Лідер» м. Києва Дмитро Кравченко та директор Щасливського навчально-виховного комплексу Бориспільського району Київської області Юрій Йовбак. Свої пропозиції робочій групі вносили й інші експерти, яким знайомі усі здобутки і проблеми педагогічної освіти на сьогодні.
Прес-служба університету