До 60-річчя кафедри математики і методики викладання математики
16 - 18 жовтня 2007 року в центральному корпусі Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова відбулася міжнародна науково-практична конференція "Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє". Проведення конференції було присвячене 60-річчю кафедри математики і методики викладання математики НПУ ім.М.П.Драгоманова, яку з 1992 року незмінно очолює професор Швець Василь Олександрович.
Головою організаційного комітету конференції виступив ректор Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова академік Андрущенко Віктор Петрович, співголовами - проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків НПУ ім.М.П.Драгоманова професор Волинка Григорій Іванович та директор Інституту фізико-математичної та інформатичної освіти професор Грищенко Геннадій Опанасович.
Учасниками конференції "Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє" були поважні гості з Болгарії, Росії, Білорусії, а також науковці, аспіранти та студенство із багатьох університетів України. Пленарне засідання конференції 16 жовтня продовжилося засіданнями у 5 конкретних секціях 17 жовтня.
На пленарному засіданні конференції "Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє" розглядалися питання еволюції Інституту фізико-математичної та інформатичної освіти і науки та кафедри математики і методики викладання математики Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова. Зокрема, Василь Олександрович Швець зазначив, що ще на теренах колишнього СРСР дана кафедра математики і методики викладання математики була найчисленнішою із кафедр методики математики. Зараз викладачі кафедри займаються науковою роботою із держбюджетної тематики "Деякі нові форми і засоби навчання математики в навчальних закладах Болгарії та України" (спільна робота із Шуменським педагогічним університетом) та беруть участь у створенні багатьох програм та підручників для середньої школи та технікумів.
Учасники конференції у цікавій і жвавій дискусії розмірковували над проблемами навчально-методичного забезпечення шкільної математичної освіти та адаптації студентів до навчання за кредитно-модульною системою.
Секційні засідання проводилися за такими напрямками: методологічні аспекти розбудови сучасної математичної освіти в Україні, науково-методичні засади особистісно орієнтованої системи навчання математики в середній та вищій школах, шляхи вдосконалення технологій навчання математики, інформаційні технології як засіб інтенсифікації навчання математики та інші.