Головна / НОВИНИ / Події / Загальнуніверситетські / ВІН НЕ МАЄ АНАЛОГІВ В УКРАЇНІ

ВІН НЕ МАЄ АНАЛОГІВ В УКРАЇНІ

alt

На базі Фізико-математичного інституту НПУ імені М. П. Драгоманова функціонує унікальний Науково-методичний центр сучасних засобів навчання, де з найновішим німецьким обладнанням працюють науковці, аспіранти, вчителі.

Ми звикли, що педагогічні виші покликані у першу чергу готувати вчителя – достойного наставника для майбутнього покоління. Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова вперто доводить соціуму, що переймається не тільки власне методичними проблемами. Драгоманівці науково-обґрунтовано вирішують психологічні, соціальні, філософські питання сучасної освіти у глобальному контексті і разом з тим не забувають про дріб’язкові, здавалось би, аспекти роботи маленької школи, вчителя, учня.

Завдяки подібним прагненням у стіни Драгоманівського університету потрапило обладнання для лабораторних та практичних шкільних і вузівських робіт, визнаної на світовому ринку, німецької компанії «PHYWE».

Ректор НПУ імені М. П. Драгоманова Віктор Андрущенко з ентузіазмом поставився до пропозицій відкрити в університеті окрему лабораторію для демонстрації установок. Науковці Фізико-математичного інституту вишу довгий час вивчали досвід функціонування такого структурного підрозділу в навчальних закладах Росії та інших країн світу, розробили низку напрямків його роботи і можливості, які б він відкрив для вчених, студентів, обдарованої молоді природничо-математичних нахилів. Врешті у травні 2011 р. за участі представників німецької компанії-виробника «PHYWE», російських колег з фірми «Резонанс», драгоманівці перерізали урочисту стрічку, що знаменувало відкриття на базі Фізико-математичного інституту НПУ Науково-методичного центру сучасних засобів навчання.

alt

«Ця структура не має аналогів в Україні, – запевняє директор Центру Тарас Олефіренко, – до нас часто приїздять науковці з усієї України, щоб попрацювати з такими новітніми приладами, переконатися, що й для українців це цілком реально».

Сьогодні у Науково-методичному центрі зосереджено близько 39 сучасних установки для навчання у загальноосвітній школі за трьома напрямками – фізика, хімія, біологія, та для значно ширшого спектра вищих навчальних закладів – від екології і аграрної промисловості до медицини. Німецька якість усього обладнання підкріплюється особливою безпекою у використанні, чого вартий хоча б один приклад того, що у відкритому доступі тут розташовується рентгенівська установка, з якою можуть без спецодягу працювати навіть школярі.

Окрім того пан Олефіренко розповів і про деяку універсальність кожного приладу й повну укомплектованість, що особливо актуально в учнівській аудиторії. Усі прилади легко під’єднуються до персонального комп’ютера та вже оснащені необхідним програмним забезпеченням. Результат роботи школяр відразу бачить на моніторі у вигляді схем, графіків, таблиць. Це економить час та зусилля дослідника, розширює можливості варіацій досліду.

«Щодня, ми приймаємо відвідувачів з різних навчальних закладів, вчителів-предметників, демонструємо прилади учням і студентам. Зокрема, зараз вибудовується план-графік відповідних зустрічей, у нас працюють аспіранти і магістранти над власними науковими роботами, - зауважує директор Центру, - Важливий елемент роботи нашої структури – це безумовно співпраця з талановитою молоддю, школярами, що готують науково-дослідні роботи у структурі Малої академії наук України і потребують такого обладнання для власних експериментів. І можна лише уявити, що означає для майбутнього фізика, біолога, хіміка, а теперішнього школяра попрацювати за такою установкою – враження залишаються на все життя».

alt

Завдання і мрія кожного науковця, викладача-драгоманівця – оптимально-якісні і безпечні умови навчання та виховання майбутнього покоління українців. Шкільна освіта як базис подальшого розвитку особистості просто змушена відповідати новітнім умовам життя, але йти до цього варто послідовно та виважено. Створення Науково-методичного центру сучасних засобів навчання в педагогічному університеті – вже суттєвий крок до розвитку загальної і вищої освіти. Попереду багато роботи, але початок – це вже пів справи.

Прес-служба університету

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter