Джерело науково-пошукових знань
Тисячі загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів сьогодні працюють з дітьми, що мають різноманітні відхилення у розвитку, при цьому перебуваючи у пошуку технологій, які забезпечують якість їхньої освіти. Інститут корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова з часу свого існування працює над аспектами вирішення цієї проблеми.
Нещодавно побачила світ унікальна книга, підготовлена за редакцією директора Інституту корекційної педагогіки та психології, академіка Віктора Синьова і директора Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова, академіка Віталія Бондаря. Видання отримало назву «Дефектологічний словник». Після опублікованого у 2003 р. першого в Україні навчального посібника «Спеціальна педагогіка. Понятійно-термінологічний словник», що викликав неабиякий інтерес у читачів, тираж цьогорічного видання складає 2 000 примірників.
Словник побудовано за довідково-тлумачним принципом, що дає змогу читачеві у стислій формі і водночас ґрунтовно познайомитись з термінами і поняттями, які стосуються традиційних підходів до навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку. З урахуванням сучасних тенденцій в освіті до словника уведено нові поняття, що розкривають особливості організації навчального процесу з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, у загальноосвітньому навчально-виховному закладі за місцем проживання.
Словник розрахований на численну аудиторію: учителів загальноосвітніх і спеціальних навчальних закладів, практичних психологів, працівників соціальних служб, науковців, аспірантів, студентів, батьків дітей з проблемами у розвитку, усіх, кому не байдужа доля таких дітей.
Автори книги висловлюють сподівання, що «Дефектологічний словник» стане незамінним джерелом нових знань для забезпечення інтеграції в соціум дітей з особливостями розвитку.
Прес-служба університету