І Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ М.П.ДРАГОМАНОВА
ІНСТИТУТ ВИЩОЇ ОСВІТИ АПН УКРАЇНИ
УКРАЇНСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЖУРНАЛ „РІДНА ШКОЛА”
КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
НПУ імені М.П.Драгоманова
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА АСОЦІАЦІЯ НПУ імені М.П.ДРАГОМАНОВА
АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ М.П.ДРАГОМАНОВА
ІНСТИТУТ ВИЩОЇ ОСВІТИ АПН УКРАЇНИ
УКРАЇНСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЖУРНАЛ „РІДНА ШКОЛА”
КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
НПУ імені М.П.Драгоманова
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА АСОЦІАЦІЯ НПУ імені М.П.ДРАГОМАНОВА
у рамках святкування 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова і 10-річчя кафедри педагогіки і психології вищої школи запрошують взяти участь у
І Всеукраїнських Морозівських педагогічних читаннях,
які відбудуться 12 лютого 2010 р. на базі НПУ імені М.П.Драгоманова
І Всеукраїнських Морозівських педагогічних читаннях,
які відбудуться 12 лютого 2010 р. на базі НПУ імені М.П.Драгоманова
Тематичне засідання:
„Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в руслі
Болонського реформування”
Болонського реформування”
Наукові напрями:
- зміна методологічних підходів до змісту навчання у вищій школі: знаннєва і компетентнісна парадигми;
- сучасна трансформація традиційних моделей університетської освіти;
- кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищому закладі освіти;
- контекстно-професійна модель підготовки фахівця;
- диверсифікація мети і профілів бакалаврату та магістратури;
- якість вищої освіти як ключова проблема Болонського процесу;
- проектування та інноваційні технології в педагогічному процесі вищої школи;
- розвиток освітнього і наукового простору – двоєдина мета Болонського реформування.
Scientific trends:
- Changing of methodological approaches to the essence of education at high school: knowledge and competence paradigms.
- Comprehensive transformation of traditional educational models at high school.
- Credit-module system of organization of studying process at high school.
- Context-professional model of specialist’s training and education.
- Diversification of aim and profiles of studying at Bachelor’s and Magister’s degree.
- Quality of high education as the main problem of Bologna process.
- Project–making and innovative technologies in the pedagogical process of high school.
- Development of educational and scientific environment – binary aim of Bologna’s reforms.
Заявка на участь у Педагогічних читаннях (ПІБ, науковий ступінь, вчене звання, місце роботи, посада, тема доповіді) подається до 25 січня 2010 р. за поштовою адресою: 01054, м. Київ, вул. Тургенівська, 8/14, кім. 3-9, Гуманітарний корпус Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, кафедра педагогіки і психології вищої школи або через e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Тексти наукових статей обсягом до 0,5 д.а. (14 кегель, Times New Roman) із зазначенням УДК, анотаціями українською, російською, англійською мовами, переліком літератури (в друкованому та електронному варіантах), організаційний внесок у розмірі 50 грн. подаються 12 лютого 2010 р., під час реєстрації учасників Педагогічних читань.
Матеріали Педагогічних читань планується опублікувати у фаховому збірнику наукових праць.
Контактні телефони:
(044) 238-01-78 (кафедра педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П.Драгоманова);
моб. 0505766555 (Сірик Валентина Григорівна);
моб. 0989965971 (Шеверун Світлана Володимирівна);
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Обговорення питань на форумі
- сучасна трансформація традиційних моделей університетської освіти;
- кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищому закладі освіти;
- контекстно-професійна модель підготовки фахівця;
- диверсифікація мети і профілів бакалаврату та магістратури;
- якість вищої освіти як ключова проблема Болонського процесу;
- проектування та інноваційні технології в педагогічному процесі вищої школи;
- розвиток освітнього і наукового простору – двоєдина мета Болонського реформування.
Scientific trends:
- Changing of methodological approaches to the essence of education at high school: knowledge and competence paradigms.
- Comprehensive transformation of traditional educational models at high school.
- Credit-module system of organization of studying process at high school.
- Context-professional model of specialist’s training and education.
- Diversification of aim and profiles of studying at Bachelor’s and Magister’s degree.
- Quality of high education as the main problem of Bologna process.
- Project–making and innovative technologies in the pedagogical process of high school.
- Development of educational and scientific environment – binary aim of Bologna’s reforms.
Заявка на участь у Педагогічних читаннях (ПІБ, науковий ступінь, вчене звання, місце роботи, посада, тема доповіді) подається до 25 січня 2010 р. за поштовою адресою: 01054, м. Київ, вул. Тургенівська, 8/14, кім. 3-9, Гуманітарний корпус Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, кафедра педагогіки і психології вищої школи або через e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Тексти наукових статей обсягом до 0,5 д.а. (14 кегель, Times New Roman) із зазначенням УДК, анотаціями українською, російською, англійською мовами, переліком літератури (в друкованому та електронному варіантах), організаційний внесок у розмірі 50 грн. подаються 12 лютого 2010 р., під час реєстрації учасників Педагогічних читань.
Матеріали Педагогічних читань планується опублікувати у фаховому збірнику наукових праць.
Контактні телефони:
(044) 238-01-78 (кафедра педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П.Драгоманова);
моб. 0505766555 (Сірик Валентина Григорівна);
моб. 0989965971 (Шеверун Світлана Володимирівна);
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Обговорення питань на форумі
Організаційний комітет
Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter