Головна / НОВИНИ / Оголошення / Загальноунівеситетські / «Учителю, надихни мене на творчість!»

«Учителю, надихни мене на творчість!»

alt

12-13 листопада 2011 р. у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова відбудуться Шості Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки «Учителю, надихни мене на творчість!». Тема запропонована науковим керівником Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, президентом Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки, академіком Російської академії освіти, іноземним членом Національної академії педагогічних наук України, доктором психологічних наук, професором Шалвою Олександровичем Амонашвілі.

 

Інформаційний лист

Шості Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки 

«Учителю, надихни мене на творчість!»

Шановні колеги, дорогі друзі!

Два дні Читань повинні стати для нас черговим етапом  осягнення та осмислення суті ідей     гуманної педагогіки, щоб надихнути нас на творче втілення цих ідей у педагогічну практику.

Світла творчість – це унікальна здатність людини наповнювати світ образами піднесеними та прекрасними. Творчість поєднує Небо і Землю, втілюючи в матеріальні форми образи Любові, Краси та Істини. Через творення краси людство просувається вперед, облагороджується й підноситься.

Нам потрібно осмислити такі поняття як: «Світла творчість», «натхнення на Світлу творчість» у житті вчителя, вихователя, батьків. Творчість – це перенесення образів майбутнього в теперішнє. І, якщо вчитель натхнений на творчість, він творить майбутнє вже сьогодні, а якщо здатен надихати на творчість учня, то допомагає майбутньому відбутися в дитині.

«Тому кожного з наших учнів треба надихати на творчість, на «подорож» у майбутнє, щоб вони навчилися будувати теперішнє» (Ш. О. Амонашвілі).

У системі освіти для натхнення на творчість часто пропонується «все проникна темна пристрасть, зведена в святий закон капіталізму: конкуренція… Відбираються «кращі», «найталановитіші», «найрозумніші», «найсильніші». Вони потрібні капіталізму. …Усякі конкуренції та змагання є потужною руйнівною  силою в освіті. … Вони можуть свідчити лише  про одне – про підміну справжніх цінностей фальшивими» (Ш. О. Амонашвілі).

На Читаннях нам потрібно обсудити питання, як стверджувати в житті Світлу творчість, як надихатися на несення Світла самим і надихати на це своїх учнів. Як навчитися розпізнавати підміну справжніх цінностей фальшивими та знаходити в собі сили нести Світле натхнення в будь-яких обставинах життя.

 

Регламент роботи Читань:

1 день, 12.11.2011 р.:

8. 00 – 10.00  Реєстрація учасників.

10.00 – 12.00  Перша спільна зустріч. Відкриття Читань. Вітання. Звернення Ш. О. Амонашвілі до учасників Читань. Установчі доповіді.

12.00 – 12.30  Перерва.

12.30 – 14.00  Робота творчих лабораторій .

14.00 – 15.00  Обідня перерва.

15.00 – 16.30  Робота творчих лабораторій.

16.40 – 17.20  «Антологія гуманної педагогіки. Г. Сковорода» – А. А. Лебеденко.

17.30 – 18-00  Загальні збори Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки.

2 день, 13.11.2010 р.:

9.30 – 10.00  «Урок, здатний надихати на творчість». В. Ф. Бак.

10.00 – 11.30  Майстер-класи.

11.30 – 11.45  Перерва.

11.45 – 13.15  Майстер-класи.

13.15 – 13.45  Обідня перерва.

13.45 – 15.00 Гість – знайомство з творчістю співробітників Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки: І. О. Кіршин

15.00 – 16.00 Завершальна спільна зустріч. Підсумки Шостих Всеукраїнських Читань з Гуманної Педагогіки.

 

Творчі лабораторії

На Шостих Всеукраїнських Читаннях з Гуманної Педагогіки буде запроваджена нова форма роботитворчі лабораторії. Тривалість роботи творчої лабораторії – 3,0 години.

У творчих лабораторіях вчителі зберуться за профілями діяльності: вчителі початкової школи, гуманітарії, вчителі природничих наук, викладачі мистецтва і педагоги додаткової освіти, керівники освіти, фахівці роботи з батьками.

Керівники лабораторій запропонують низку проблем із освітньої практики для спільної роботи, результати якої потрібно буде представити наприкінці роботи лабораторії.

Ознайомити з роботою своїх творчих лабораторій і запросити до співпраці учасників Читань запропоновано наступним особам:

Лабораторія гуманітарних знань– С. А. Сироїжко (м. Донецьк), С. В. Розенкова (м. Запоріжжя).

Основна ідея:«Життя буде перетворюватися не міцними знаннями людей, а їх умінням творити прекрасне та прагнути до прекрасного» (Ш. О. Амонашвілі).

 

Лабораторія початкової школи– І. В. Добрянська (м.Донецьк), О. М. Брусенцова (м. Дніпропетровськ).

Основана ідея: «Творче натхнення – людська потреба, в якій особистість знаходить щастя» (В. О. Сухомлинський).

«Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності» (К. Д. Ушинський).

 

Лабораторія природничих наук– Л. І. Таранченко (м. Артемівськ), В. Н. Безвершук (смт. Турбів, Вінницька область).

Основна ідея:«Нехай наша свідомість розшириться і дамо в ній волю виміру духовності щоб вмістила вона Небеса»(Ш. О. Амонашвілі).

 

Лабораторія художнього розвитку– В. А. Кучеровський (м. Білгород-Дністровський, Одеська область), С. О. Чередниченко (м. Донецк).

Основна ідея:«Якщо ти спрямований до пошуку натхнення, то дай твоїй свідомості зрозуміти, що ти є громадянином Всесвіту, інакше Небеса залишаться закритими для тебе» (Ш. О. Амонашвілі).

 

Лабораторія керівництва освітою– С. Л. Крук (м. Хмельницький), С. А. Гаряча (м. Черкаси), І. В. Мазур (м. Іллічівськ).

Основна ідея:«Натхнений на творчість має Шлях, а Шлях є щастям і спасінням» (Ш. О. Амонашвілі).

 

Лабораторія роботи з батьками– Т. Л. Надточій (м. Харків), Л. Г. Толстикова (м. Дніпропетровськ).

Основна ідея:«Творити людину – вище щастя» (В. О. Сухомлинський).

 

Лабораторія «Як світлий Ангел перемагає»  І. О. Ерметов (м. Київ), А. Д. Філіппова (м. Торез, Донецька обл.).

Основна ідея:«Той, хто творить добро, творить Життя» (Ш. О. Амонашвілі).

 

Ідея творчих лабораторій – допомогти учасникам зрозуміти, в чому полягає Світла творчість учителя, де черпати натхнення і як надихати учнів. Учасники роботи лабораторій покликані дієво обговорити запропоновані проблеми. Ми просимо учасників привнести в роботу лабораторій своє педагогічне чуття, мудрість, сердечність, задуми та питання, все краще, що вдалося виробити в собі, але не звіти про проведені заходи. Якби кожен осмислив поняття Світлої творчості та спробував усім своїм життям нести її дітям, то наші учні отримали би невичерпне джерело творчого натхнення.

 

Майстер-класи

 

На Читаннях буде представлено 10 майстер-класів, які цього року запропоновано підготувати наступним учасникам:

1. Черноземовій Олені Миколаївні, доктору філологічних наук, професору Московського державного педагогічного університету, віце-президенту Міжнародної асоціації громадських об'єднань «Міжнародний центр гуманної педагогіки», віце-президенту Загальноросійської громадської організації «Центр гуманної педагогіки», Лицарю гуманної педагогіки.

2. Деркач Валентині Федорівні, директору Павлиської школи ім. В. О. Сухомлинського Кіровоградської області, вчителю-методисту, Лицарю гуманної педагогіки.

3. Марченко Ірині Василівні, вчителю початкових класів загальноосвітньої школи I-III ст. № 4 м. Кіровограда, вчителю вищої категорії.

4. Теслицькій Ларисі Георгіївні, вчителю початкових класів школи № 12 м. Слов'янська Донецької області, вчителю-методисту і Павленко Валентині Яківні, вчителю початкових класів школи № 12 м. Слов'янська Донецької області, вчителю вищої категорії.

5. СусловійІрині Віталіївні, вихователю вищої категорії дитячого дошкільного закладу № 131 м. Севастополя, аспіранту Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лицарю гуманної педагогіки.

6. Сироїжко Світлані Андріївні, вчителю російської мови і літератури Донецького ліцею «Колеж», вчителю-методисту, Відміннику освіти України, Лицарю гуманної педагогіки.

7. Гарячій Світлані Анатоліївні, кандидату педагогічних наук, завідуючій лабораторією дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, керівнику Черкаського обласного центру гуманної педагогіки, віце-президенту Всеукраїнської культурно-просвітницької асоціації Гуманної Педагогіки, Відміннику освіти Україні.

8. Хомич Світлані Олександрівні, вчителю початкових класів СШ № 78 м. Дніпропетровська, вчителю-методисту, Відміннику освіти України та БрусенцовійОлені Михайлівні, вчителю початкових класів СШ № 91 м. Дніпропетровська, старшому вчителю.

9. Кравченко Світлані Анатоліївні, керівнику творчої групи прикладного мистецтва «Оберіг» м. Артемівська Донецької області, співробітнику Артемівського Центру гуманної педагогіки.

10. Бак Вікторії Федорівні, вчителю біології НВК № 11 м. Артемівська Донецької області, вчителю-методисту, віце-президенту Всеукраїнської культурно-просвітницької асоціації Гуманної Педагогіки, Відміннику освіти України, Лицарю гуманної педагогіки.

 

Заявку на участь у роботі Читань(форма додається) надсилати до15 жовтня 2011 р.на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (Людмила Олександрівна  Мазур).

 

Тел. для довідок:

д. т. (044)517-43-62;  моб. 067-26-96-503; 066-206-14-37; 063-603-26-89 – Л. О.  Мазур;

моб. 098-236-02-50  – ВікторіяВолодимирівна Коломієць.

(За необхідністю за цими телефонами можна зробити заявку на участь у Читаннях).

 

Питання житла вирішуються при реєстрацііза умовою попереднього замовлення вЗаяві. Вартість – від 80 грн. і вище.

 

Реєстрація учасників Читань та видача запрошень відбудеться 12 листопада 2011 року в  фойє  Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова з 8-00 до 10-00.

 

Оргвнесок 70 гр., вноситься при реєстрації, його  можна внести також на  рахунок ПМКО "У майбутнє через Культуру"ЕДРПОУ -25961189, ХОД ВАТ "Райффайзен банк Аваль" м. Хмельницький, МФО 380805,  р/р  26005280704.

 

Проїзд, проживання та харчування учасників Читань здійснюється за власний  кошт.

 

 Оргкомітет

 

ЗАЯВКА

на участь у Шостих Всеукраїнських Читань з Гуманної Педагогіки

«Учителю, надихни мене на творчість»

12-13 листопада 2011 р.

 

 

П. І. П.________________________________________________________________________

Дата народження _______________________________________________________________

Освіта ________________________________________________________________________

Вчений ступінь, вчене звання ____________________________________________________

Стаж педагогічної роботи ________________________________________________________

Місце роботи___________________________________________________________________

Посада ________________________________________________________________________

Назва лабораторії, в роботі якої передбачається участь________________________________

Поштова адреса, індекс __________________________________________________________

Електронна адреса ______________________________________________________________

Телефон для зв’язку _____________________________________________________________

Чи потрібно місце в гуртожитку, готелі ____________________________________________

Дата заповнення заявки _____________  

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter