Головна / НОВИНИ / Події / «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті»

«Педагогічні інновації в інклюзивній освіті»

 DSC0106З метою інформатизації міжнародного проекту TEMPUS N530417-Tempus-1-2-12-1DE (INOVEST) «Східне партнерство в педагогічних інноваціях в інклюзивній освіті» 27 березня 2015 року в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова відбулась науково-практична конференція «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті». У роботі конференції взяли участь проректор з наукової роботи, доктор фізико-математичних наук, проф. Торбін І.М., директор Національного Темпус/Еразмус + Офісу в Україні Шитікова С.П, проректор з міжнародної діяльності канд. іст. наук Лавриненко В.Г, аспіранти, студенти.

Під час пленарного засідання командою проекту були розглянуті питання інклюзивного навчання як фактору сталого розвитку системи освіти (проф. Ісієнко В.М.); особливості контролю, моніторингу на оцінки (евалюації) навчального процесу в умовах інклюзії (Здрагат С.Г.). Координатор проекту INOVESTв НПУ і мені М.П.Драгоманова проф. Дікова-Фаворська О.М. представила авторську модель інклюзивної освіти, яка дозволяє розширити ресурсні можливості для інтеграції.

У науковій дискусії проф. Євтух В .Б. наголосив на розумінні моделі контекстного навчання, що, безумовно, відповідає вимогам сучасної освіти. Можливості посилення інклюзивної освіти інформаційним забезпеченням були розкриті в доповіді проф. Яшанова С.М.

 DSC0092

Логічним продовженням теоретичної частини конференції було відкриття спеціалізованих лабораторії, які НПУ імені М.П. Драгоманова отримав в рамках реалізації проекту INOVEST за кошти Європейського Союзу.

 DSC0122

Чернецький І.С., канд. пед. наук, провів майстер-клас з демонстрацією можливостей нового обладнання, яке дозволяє психолого-біологічній лабораторії (на базі Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації) не тільки проводити лабораторні заняття та наукові досліди, але й визначати стан здоров’я студентів. У другій лабораторії – фізико-математичній (на базі Інституту інформатики та Фізико-математичного інституту) були проведені лабораторні заняття з фізики для студентів, аспірантів та науковців.

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter