У НПУ відкриють надсучасні наукові лабораторії
У рамках участі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова у європейському проекті TEMPUS IV «Aus- und Weiterbildung für Pädagogen und Bildungsmanager in Diversity» («Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами і організаціями») у виші 16 листопада 2016 р. відкриють навчальний комплекс «QUADRO MULTIMEDIA LABS для cтудентоцентрованого навчання» на факультеті перепідготовки та підвищення кваліфікації.
У структурі комплексу будуть:
- науково-дослідна лабораторія освітніх компетенцій в умовах гетерогенності (ауд 103),
- лабораторія інформаційно-комунікаційних технологій (ауд 101),
- комп’ютерний клас (ауд 5.07),
- мультимедійна аудиторія з інтерактивною дошкою та проектором (ауд 5.08).
У статусі партнерів в проектну роботу залучено такі заклади:
4 – з країн Європейського Союзу: Університет Бремена (Німеччина); Університет Відня (Австрія); Університет Хельсінкі (Фінляндія); Римський університет Link Campus (Італія);
4 – з України: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова; Хмельницький національний університет; Бердянський державний педагогічний університет; Дитячий соціально-реабілітаційний Центр «Сонячне світло» ( с. Требухів, Київська область);
3 – з Республіки Білорусь: Вітебський державний університет імені П.М.Машерова; Мозирський державний педагогічний університет імені І.П.Шамякіна; Академія післядипломної освіти (м. Мінськ);
Термін реалізації проекту: 1 грудня 2013 – 31 листопада 2016 (36 місяців)
Координатор (контактна особа) від НПУ імені М.П.Драгоманова –
завідувач кафедри інновацій та інформаційної діяльності в освіті, д. філос. н., проф. Нестеренко Галина Олегівна.
Проект спрямований на створення в рамках міжнародного консорціуму багаторівневої системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогів і освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами та організаціями.
Координатор проекту (грантоотримувач) – Фондовий Університет Хільдесхайм (Німеччина)
Важливою концептуальної особливістю проекту є широке розуміння терміна інклюзії - як інтеграції в єдину освітню спільноту та навчально-виховний процес представників усіх гетерогенних груп (а не тільки дітей з особливими потребами здоров'я). Як відомо, у міжнародному науковому середовищі з цього приводу ведуться термінологічні дискусії.
Крім того, одним із завдань проекту визначена розробка каталогу компетенцій педагогів і освітніх менеджерів, необхідних для роботи з гетерогенними групами та організаціями.
Прес-служба університету