У період з 5 по 20 квітня 2013 була проведена серія фокусованих групових інтерв'ю з метою вивчення питання організації інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах.

Всього було опитано 41 особа. Модераторами виступали: д. соціол. наук, професор Дікова-Фаворська Олена Михайлівна та к. соціол. наук, доцент Павлова Дарина Михайлівна.

Цільові групи дослідження: директора ЗОНЗ; керівники районних та міських департаментів освіти; вчителі, які працюють в класах інтегрованого типу; батьки дітей, які навчаються в інтегрованих класах.

2–3 квітня 2013 був проведений Круглий стіл «Ключові аспекти інклюзивної освіти» за участю представників Національної асамблеї інвалідів України.

У роботі круглого столу взяли участь керівники навчальних закладів, представники громадських організацій інвалідів, модератори Лариса Байда, Олександр Азин.

Розглядався новий погляд щодо людей з інвалідністю через формування політики інклюзії. Аналізувалася ситуація з впровадження методів інклюзивного навчання дітей з функціональними обмеженнями здоров'я.

Акцент був зроблений на неопрацьованості методик для інклюзивного навчання молодих людей у вищих навчальних закладах.

Згідно з дорожньою картою проекту INOVEST, у березні 2013 р. відбулася робоча зустріч Виконавчого комітету на базі Технологічного університету м. Карлсруе (Німеччина).

Представники університетів–учасників проекту ознайомилися з досвідом реалізації моделі інклюзивної освіти Німеччини, яку представив Технологічний університет, що має власні технології навчання людей з вадами зору. Були відвідані спеціальні комп’ютерні лабораторії, обладнані з урахуванням потреб людини із глибокими порушеннями зору.

Представники від України, Молдови та Білорусі виступили з аналізом стану впровадження педагогічних інновацій в галузі інклюзивної освіти.

Під час зустрічі була обговорена дорожня карта проекту INOVEST.

Сторінка 3 із 3