На базі Університету імені М.П.Драгоманова відбувся моніторинг офісу TEMPUS в Україні щодо виконання завдань проекту, в якому взяли участь представники проектних команд від українських університетів-партнерів та інституту підвищення кваліфікації вчителів (м. Одеса).

В роботі моніторингу взяв участь науковий консультант проекту ІNOVEST, д. екон. наук, професор Сіміон Кайсин (Молдова).

Делегації з України, Молдови та Білорусі згідно з дорожньою картою проекту INOVEST, були запрошені до відомого іспанського університету міста Аліканте.

Учасники зустрічі затвердили план підготовки навчальних посібників для забезпечення тренінгових курсів проектуINOVEST. Були створені міжнародні команди для розробки методичних матеріалів щодо навчання трьох цільових груп проекту INOVEST: вчителів, директорів шкіл та промоутерів.

14–15 травня 2013 відбулася XV Міжнародна науково-практична конференція «Молодь в умовах нової соціальної перспективи».

Співорганізаторами заходу виступили Молодіжне об'єднання «Євроклуб» спільно з Інститутом соціології, психології та соціальних комунікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.

На пленарних та секційних засіданнях були розглянуті питання самоактуалізації молоді, формування молодіжної культури, цінностей і норм, в тому числі здорового способу життя, а також сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства. Окремі напрямки роботи конференції були присвячені обговоренню формування сучасного світогляду в питаннях гендерної рівності; етнонаціональних вимірювань молодіжної проблематики, інтеграційних європейських процесів

У період з 5 по 20 квітня 2013 була проведена серія фокусованих групових інтерв'ю з метою вивчення питання організації інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах.

Всього було опитано 41 особа. Модераторами виступали: д. соціол. наук, професор Дікова-Фаворська Олена Михайлівна та к. соціол. наук, доцент Павлова Дарина Михайлівна.

Цільові групи дослідження: директора ЗОНЗ; керівники районних та міських департаментів освіти; вчителі, які працюють в класах інтегрованого типу; батьки дітей, які навчаються в інтегрованих класах.

2–3 квітня 2013 був проведений Круглий стіл «Ключові аспекти інклюзивної освіти» за участю представників Національної асамблеї інвалідів України.

У роботі круглого столу взяли участь керівники навчальних закладів, представники громадських організацій інвалідів, модератори Лариса Байда, Олександр Азин.

Розглядався новий погляд щодо людей з інвалідністю через формування політики інклюзії. Аналізувалася ситуація з впровадження методів інклюзивного навчання дітей з функціональними обмеженнями здоров'я.

Акцент був зроблений на неопрацьованості методик для інклюзивного навчання молодих людей у вищих навчальних закладах.

Згідно з дорожньою картою проекту INOVEST, у березні 2013 р. відбулася робоча зустріч Виконавчого комітету на базі Технологічного університету м. Карлсруе (Німеччина).

Представники університетів–учасників проекту ознайомилися з досвідом реалізації моделі інклюзивної освіти Німеччини, яку представив Технологічний університет, що має власні технології навчання людей з вадами зору. Були відвідані спеціальні комп’ютерні лабораторії, обладнані з урахуванням потреб людини із глибокими порушеннями зору.

Представники від України, Молдови та Білорусі виступили з аналізом стану впровадження педагогічних інновацій в галузі інклюзивної освіти.

Під час зустрічі була обговорена дорожня карта проекту INOVEST.

partners2

Технологічний інститут Карлсруе (Германія)

Мінський міський інститу розвитку освіти

Одеський обласний інститут удосконалення вчителів Інститут неперервної освіти

Університет Аліканте (Іспанія)

Білоруський державний педагогічний університет імені М.Танка

Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського

Державний педагогічний університет імені І.Креанге

Королівський Технологічний інститут (Швеція)

Гомельський державний університет імені Франциска Скорини
Національний педагогічний університет імені М.П.драгоманова
Бельцький державний університет імені Алеку Руссо
Міністерство освіти
Міністерство освіти та науки
Міністерство освіти
Сторінка 3 із 3