14–15 травня 2013 року

14–15 травня 2013 відбулася XV Міжнародна науково-практична конференція «Молодь в умовах нової соціальної перспективи».

Співорганізаторами заходу виступили Молодіжне об'єднання «Євроклуб» спільно з Інститутом соціології, психології та соціальних комунікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.

На пленарних та секційних засіданнях були розглянуті питання самоактуалізації молоді, формування молодіжної культури, цінностей і норм, в тому числі здорового способу життя, а також сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства. Окремі напрямки роботи конференції були присвячені обговоренню формування сучасного світогляду в питаннях гендерної рівності; етнонаціональних вимірювань молодіжної проблематики, інтеграційних європейських процесів

Особливістю цьогорічної конференції був надзвичайний інтерес до технологічних аспектів соціальної інтеграції осіб з функціональними обмеженнями здоров'я, зокрема засобами освіти.

На адресу оргкомітету надійшло понад 100 наукових праць. У роботі конференції взяли участь представники Росії, Естонії, Німеччини.

В рамках конференції працювала наукова панель «Соціальна інтеграція осіб з особливими потребами: інноваційно-педагогічний аспект» (проект INOVEST), в якій взяли участь провідні вчені з м. Одеси, Харкова, Вільнюса, Москви, Києва, Луганська, Львова, а також аспіранти та здобувачі НПУ імені М.П.Драгоманова.

У ході наукової дискусії були розставлені акценти, які, в першу чергу, виділяють соціальну значущість цього виду організації навчання, який дозволяє оптимізувати інтеграцію дітей із соціально виключених груп.

Учасниками конференції були розроблені наступні рекомендації:

Міністерству освіти і науки України.

 - Розглянути можливість щодо введення в класифікацію педагогічних спеціальностей посади «Керівник інклюзивного навчального закладу»

Педагогічним університетам.

 - Розширити можливості підготовки та перепідготовки за трьома цільовими групами (вчителі, директори шкіл, працівники регіональної системи освіти) з урахуванням вимог в організації інтегрованого/інклюзивного навчання.

Інститутам післядипломної освіти вчителів.

 - Ввести в програму роботи цільової курс «Інклюзивна освіта» з метою підвищення професійної компетенції кадрового складу педагогів регіону.

Департаментам освіти місцевих органів самоврядування.

 - Підтримати ініціативу лідерів шкільної освіти в проекті «Інклюзивна школа».

 

 

DSC 7409

 

DSC 7411

 

DSC 7413

 

DSC 7414

 

DSC 7432

 

DSC 7441

 

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter