Головна / НОВИНИ / Архів новин / План роботи університету на 2011-2012 н.р

План роботи університету на 2011-2012 н.р

 

І. Загальноуніверситетські календарні заходи

 

 п/п

Планові заходи

Термін виконання

Відповідальний

1.     

День знань. Посвята першокурсників у студенти університету

31 серпня

2011

Ректорат, Центр культури тамистецтв, відділ виховної роботи, Студентська рада, директорати інститутів

2.     

Урочистості з нагоди 170-річчя   М.П. Драгоманова

Вересень

 2011

Ректорат, Центр культури тамистецтв, Інститут мистецтв, відділ виховної роботи

3.     

День працівника освіти. Свято «Благословен, учителю мій, будь»

1 жовтня

2011

Ректорат, відділ виховної роботи, Центр культури і мистецтв

4.     

Фестиваль студентської творчості «Знайомтеся, першокурсники»

Листопад

2011

Центр культури і мистецтв, Студентська рада

5.     

Урочистості з нагоди 68-ої річниці визволення Києва та 67-ої річниці визволення України від фашистських загарбників

Листопад

2011

Рада ветеранів,

відділ виховної роботи, Центр культури і мистецтв

6.     

VІ Тиждень мистецтв: новий простір

 

14-18 листопада

2011

Дробот І.І.,

Русаков С.С, Селіванов П.В.

7.     

День Святого Миколая. Благодійна акція «Добро та любов кожній дитині»

Грудень

2011

Відділ виховної роботи, Центр культури тамистецтв, профком студентів

8.     

Свято спортивного клубу «Олімп»

Грудень

2011

Інститут фізичного виховання і спорту, спортивний клуб «Олімп»

9.     

Свято «Краса тіла, руху і здоров’я»

Грудень 2011-

квітень 2012

Кафедра фізичного виховання і здоров’я Інституту фізичного виховання і спорту

10.

Третій міжуніверситетський фестиваль різдвяних вертепів «Різдвяна зірка»

Грудень

2011

Центр культури і мистецтв

11.

VІІ Фестиваль релігійного мистецтва

 

13-17 лютого 2012 року

Дробот І.І.,

Кравченко Ю.М.

12.

Міжнародний день рідної мови. Тиждень української мови (за окремим планом)

Лютий

2012

Інститут української філології, Центр культури і мистецтв, наукова бібліотека

13.

День захисника Вітчизни

Лютий

2012

Відділ виховної роботи, Центр культури і мистецтв

14.

Урочисті збори з нагоди 8 Березня

Березень

2012

Ректорат, Центр культури і мистецтв, Інститут мистецтв

15.

Кубок ректора з футболу

Березень

2012

Інститут фізичного виховання та спорту,

спортивний клуб «Олімп»

16.

Відзначення Шевченківських днів

Березень-травень

2012

Ректорат, відділ виховної роботи, Інститут української філології,

Центр культури і мистецтв

17.

День відкритих дверей

Остання субота березня 2012

Приймальна комісія, Центр культури і мистецтв,

відділ виховної роботи, Студентська рада

18.

Другий загальноуніверситетський фестиваль мистецтв «Fart-2012»

Квітень

2012

Центр культури і мистецтв

19.

Концерт-реквієм «Чорнобиль… Молодь буде пам’ятати!»

26 квітня

2012

Інститут мистецтв

20.

Четвертий університетський фестиваль-конкурс «Подарунок для мами», присвячений Дню Матері

Квітень-травень

2012

Центр культури і мистецтв

21.

Урочистості з нагоди Дня Перемоги

Травень

2012

Рада ветеранів,

відділ виховної роботи, Центр культури і мистецтв

22.

Третій всеукраїнський фестиваль хорового мистецтва

Травень

2012

Ректорат, Інститут мистецтв, Центр культури та мистецтв

23.

День слов’янської писемності і культури Рівноапостольних Кирила і Мефодія. Святкова літургія

24 травня

2012

Інститут історичної освіти

24.

VIМіжнародний конкурс «Вчитель музики XXIстоліття»

імені Д.Б. Кабалевського

Червень

 2012

Ректорат,

Інститут мистецтв

25.

Урочисті збори колективу викладачів і студентів НПУ імені М.П.Драгоманова з нагоди закінчення 2011-2012 навчального року

Червень

 2012

Ректорат, Центр культури і мистецтв

 

 

ІІ. Навчальний процес

 

п/п

Планові заходи

Терміни

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1. 

Формування штатного розпису професорсько-викладацького складу університету

 

Серпень-

вересень

2011

Андрущенко В.П., Бех В.П., Вернидуб Р.М., Бойко Г.М., Жижко Т.А., Шабатура Т.С.

2. 

Підготовка статистичних даних щодо контингенту студентів, магістрантів, аспірантів та докторантів університету в 2011 - 2012н.р.

Серпень

2011

Відповідальний секретар приймальної комісії,

відділ аспірантури,

Бойко Г.М., Шабатура Т.С.

3. 

Уточнення обсягів навчальної роботи науково-педагогічного складу університету на       2011-2012н.р.

Серпень

2011

Бех В.П.,

Бойко Г.М.

4. 

Підготовка замовлень на виготовлення та видачу студентських квитків студентам перших та п’ятих курсів

Серпень -

вересень

2011

Бойко Г.М.,

студентський відділ

5. 

Організаційні заходи у зв’язку з початком навчального року

Вересень

2011

Заступники директорів інститутів,

 деканів факультетів

6. 

Проведення наради із заступниками директорів з навчально-методичної роботи

Вересень

2011

Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.

7. 

Проведення нарад з питань організації практик в університеті

Вересень

2011,

березень

2012

Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.,

Верпатова Н.Ю.

8. 

Підготовка статистичних звітів щодо руху контингенту студентів денної, вечірньої, заочної форм навчання та екстернату

1-5 число кожного місяця

Бойко Г.М.,

директори інститутів,

студентський відділ

9. 

Формування електронної структури навчальних підрозділів та бази даних контингенту студентів засобами ІАСУ «Університет»

Вересень-жовтень

2011

Бойко Г.М.,

навчально-методичне управління

10.            

Затвердження графіку навчального процесу за напрямами (спеціальностями) університету на 2011-2012 навчальний рік

Вересень

2011

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

декани факультетів

11.            

Організація навчального процесу за дистанційною формою навчання

Вересень-

листопад

2011

Кудін А.П., Євтух В.Б.,

Бондар В.І., Покась В.П.

12.            

Затвердження розкладів занять на 2011-2012 навчальний рік і контроль за їх дотриманням

Вересень

2011,

січень 2012

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

декани факультетів, навчально-методичне управління

13.            

Затвердження графіку проведення практик в НПУ імені М.П. Драгоманова на 2011-2012 навчальний рік

Вересень

2011

Директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

14.            

Укладання договорів щодо проходження студентами навчальних та виробничих практик з базами практик

Вересень 2011,

лютий 2012

Директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування, юридичний відділ

15.            

Формування та затвердження реєстру баз практики на

2011-2012 н.р.

 

Вересень

2011

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

16.            

Затвердження робочих програм навчальних дисциплін, розроблених відповідно до вимог КМСОНП

Вересень

2011

Директори інститутів, завідувачі кафедр

17.            

Затвердження індивідуальних планів роботи викладачів на 2011-2012 навчальний рік

Вересень

2011

Директори інститутів,

завідувачі кафедр

18.            

Забезпечення студентів-першокурсників комплектами підручників на 2011-2012 н.р.

Вересень

2011

Бібліотека університету

19.            

Формування, друк та затвердження індивідуальних навчальних планів студентів 1‑х та 5-х курсів

Вересень-жовтень

2011

Бойко Г.М.,

навчальний відділ,

директори інститутів,

куратори ECTS

20.            

Затвердження графіків контролю самостійної роботи

Вересень

2011,

лютий2012

Заступники директорів інститутів з навчально-методичної роботи,

куратори ECTS

21.            

Підготовка наказів про затвердження тематики дипломних та магістерських робіт

Вересень

2011

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

декани факультетів

22.            

Підготовка проектів наказів про відрахування студентів за академічну заборгованість

Вересень

2011,

лютий 2012

Андрусишин Б.І.,

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів

23.            

Підготовка статистичної звітності за формою 2-3НК та звіту «До аналізу діяльності» Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

Вересень-грудень2011

Бойко Г.М.,

навчально-методичне управління

24.            

Підготовка проектів наказів про склад ДЕК

Жовтень

2011,

березень

2012

Вернидуб Р.М., Бойко Г.М.,

навчально-методичне управління

25.            

Контроль поточної успішності (міжсесійний контроль) студентів університету з використанням системи оцінюванняECTS

Перший тиждень листопада, перший тиждень квітня

Сергієнко В.П.,

директори інститутів

26.            

Підготовка наказу про затвердження голів ДЕК

Листопад

2011

Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.,

директори інститутів,

декани факультетів

27.            

Підготовка електронних замовлень на виготовлення дипломів про вищу освіту

Грудень

2011,

березень

2012

Бойко Г.М.,

студентський відділ

28.            

Затвердження розкладів державних екзаменів

Грудень

2011,

березень

2012

Андрусишин Б.І.,

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

декани факультетів

29.            

Підготовка наказів про допуск до державних екзаменів

Грудень

2011,

квітень

2012

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

декани факультетів

30.            

Підготовка комплекту навчально-облікової документації до засідання ДЕК

 

Січень,

квітень

2012

Директори інститутів,

декани факультетів

31.            

Підготовка звітів інститутів про проведення навчальних та виробничих практик

Січень,

червень

2012

Директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

32.            

Затвердження звітів про виконання індивідуальних планів за перший семестр 2011-2012 навчального року

Лютий

2012

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

декани факультетів,

навчально-методичне управління

33.            

Підведення підсумків виконання навчального навантаження по кафедрах за 2011-2012 н.р.

Лютий,

червень

2012

Завідувачі кафедр

34.            

Підготовка до друку «Матеріалів з планування навчальної роботи науково-педагогічного складу університету на 2012-2013 навчальний рік»

Лютий

2012

Бойко Г.М.,

навчально-методичне управління

35.            

Планування навчальної діяльності на 2011-2012 н.р. Формування робочих навчальних планів засобами ІАСУ «Університет»

Лютий -

квітень

2011

Бех В.П., Бойко Г.М.,

директори інститутів,

декани факультетів,

навчально-методичне управління

36.            

Підготовка до друку інформаційно-аналітичного збірника «Організація практичної підготовки в НПУ імені М.П.Драгоманова

(2012-2013 н.р).»

Березень

2012

Бойко Г.М., Верпатова Н.Ю.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

37.            

Розрахунок обсягів та розподіл навчального навантаження серед професорсько-викладацького складу на 2012-2013 навчальний рік

Квітень-

червень

2012

Андрущенко В.П.,

Бех В.П., Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.

навчально-методичне управління,

директори інститутів,

декани факультетів,

завідувачі кафедр

38.            

Укладання договорів з позашкільними навчально-виховними закладами щодо проходження практики та тимчасового працевлаштування студентів в літній період

Квітень -

травень

2012

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування,

юридичний відділ

39.            

Підготовка заявок кафедр на запрошених сумісників на 2012- 2013 навчальний рік

Травень

2012

Завідувачі кафедр,

навчально-методичне управління

40.            

Затвердження звітів про виконання індивідуальних планів за другий семестр

2011-2012 навчального року

Травень

2012

Бех В.П.,

директори інститутів,

декани факультетів

41.            

Підготовка звітів про роботу інститутів, факультетів і кафедр за 2011-2012 навчальний рік

Травень

2012

Директори інститутів,

декани факультетів,

завідувачі кафедр

42.            

Підготовка наказів про переведення студентів на наступний курс за наслідками навчання у 2011-2012 навчальному році

Червень

2012

Вернидуб Р.М.,

Андрусишин Б.І.,

директори інститутів,

декани факультетів

43.            

Інспектування баз проведення літньої організаційно-виховної практики

Червень-липень

2012

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

44.            

Підготовка статистичної звітності за формою 5-ВО Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

Липень

2012

Бойко Г.М.,

навчально-методичне управління,

планово-фінансовий відділ

45.            

Планування та облік погодинного фонду навчального навантаження

Протягом року

Вернидуб Р.М.,

навчально-методичне управління

46.            

Підготовка наказів про організацію та проведення практик

Протягом року

Вернидуб Р.М.,

директори інститутів,

відповідальні за проведення практик в інститутах,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

47.            

Оформлення оплати керівникам практики від баз практики

Протягом року

Відділ практичної підготовки та працевлаштування,

бухгалтерія

48.            

Інспектування баз практик

Протягом року

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

49.            

Формування та супровід груп студентів для проведення педагогічної практики в МДЦ «Артек»

Протягом року

Вернидуб Р.М.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

50.            

Розроблення інформаційно-аналітичних матеріалів з планування й обліку навчальної роботи науково-педагогічного складу університету

Протягом року

Бойко Г.М.,

навчально-методичне управління

51.            

Розроблення інформаційно-аналітичних матеріалів з організації практичної підготовки в НПУ імені М.П.Драгоманова

Протягом року

Бойко Г.М., Верпатова Н.Ю.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

52.            

Підготовка поточних аналітично-статистичних матеріалів відповідно до запитів державних установ, ректорату

Протягом року

Бойко Г.М.,

завідувачі відділів НМУ

53.            

Аналіз нормативно-методичних документів МОНМС України та інформування дирекцій інститутів

Протягом року

Бойко Г.М.,

завідувачі відділів НМУ

54.            

Забезпечення навчальною літературою, в тому числі на електронних носіях, та видавничо-поліграфічна діяльність в університеті

Протягом року

Кудін А.П., Савенкова Л.В.,

наукова бібліотека,

Сусол О.К.,

друкарня університету

55.            

Організаційно-методичний супровід ліцензування та акредитації спеціальностей університету

Протягом року

Вернидуб Р.М.,

відділ ліцензування

56.            

Зміцнення навчально-матеріальної та інформаційно-технічної бази, в тому числі приведення наявності навчально-лабораторного обладнання до встановленого його переліку

Протягом року

Півень О.П.,

відділ постачання,

завідувачі кафедр

 

 

ІІІ. Науково-дослідна робота

та підвищення кваліфікації викладачів

 

п/п

Планові заходи

Терміни виконання

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1.                 

Оформлення прикріплень здобувачів до кафедр

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Нікуліна І.О.

2.                 

Проведення огляду-конкурсу кафедр на кращу організацію науково-дослідної роботи

Протягом навчального року

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.В.,

Симоненко О.П.

3.                 

Організація підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу інших ВНЗ

 

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.В.,

Нікуліна І.О.

4.                 

Проведення наукового дослідження “Розроблення змісту підготовки педагогічних працівників для позашкільної освіти в Україні” за грантом Президента України

Протягом року

Волинка Г.І.,

Биковська О.В.

5.                 

Проведення курсової підготовки мережевих викладачів кафедр, що беруть участь в проекті „Електронна педагогіка”

Протягом

року

Кудін А.Л.,

кафедра Інформаційно-комунікаційних технологій та електронних засобів навчання

6.                 

Організація і контроль за навчальним процесом аспірантів та здобувачів

Протягом

Року

 

Волинка Г.І.,

Нікуліна І.О.

7.                 

Організація і контроль за виконанням науково-дослідних робіт з держбюджетних та госпдоговірних тем

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Баштовий В.І.

8.                 

Організація і контроль за роботою спеціалізованих рад і докторантури

 

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.В.

9.                 

Координація науково-дослідної роботи кафедр університету (консультації, інформаційне забезпечення)

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.

 

10.            

Організація і проведення науково-практичних конференцій, науково-методичних семінарів, круглих столів з актуальних проблем на базі структурних підрозділів

Протягом

року

Інститути, відділ аспірантури і докторантури, студентське наукове товариство

11.            

Співпраця з науковими установами та навчальними закладами (інформаційна підтримка, консультації, конкурси, спільні проекти)

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.В.,

Симоненко О.П.

12.            

Інформаційне забезпечення проведення наукових заходів (постійно)

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.

 

13.            

Контроль за роботою гуртків і проблемних груп університету

Протягом

року

Студентське наукове товариство

14.            

Підготовка плану підвищення кваліфікації на

 2011-2012 навчальний рік

Вересень

2011

Організаційно-методичний відділ, відділ аспірантури і докторантури, Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації

15.            

Організація системи заходів із розвитку НТТСМ університету на 2011-2012 навчальний рік. Формування плану роботи НТТСМ університету

Вересень-жовтень 2011

Волинка Г.І., студентське наукове товариство

16.            

Підготовка, проведення вступних іспитів і зарахування до аспірантури

Вересень-листопад

2011

Відділ аспірантури і докторантури

17.            

Проведення конкурсу на кращу наукову, науково-методичну роботу викладачів, надруковану 2011 року

Вересень-листопад

2011

Волинка Г.І.,             Горбачук І.Т.,

Симоненко О.П.,

Сусол О.К.

18.            

Проведення кандидатських та вступних іспитів

Вересень-жовтень2011,

травень 2012

Волинка Г.І.,

Нікуліна І.О.

19.            

Круглий стіл „Психологічні засади соціальної роботи з інвалідами”

Вересень

2011

Кафедра галузевої психології та психології управління Інституту соціальної роботи та управління НПУ імені М.П. Драгоманова ,

Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів

20.            

Формування тематичного плану видавництва університету на 2012 рік

Жовтень

2011

Волинка Г.І.,

Сусол О.К.

21.            

Атестація аспірантів, докторантів і пошукувачів кафедр за результатами навчального (аспірантів) і календарного (пошукувачів) року

Листопад 2011-

січень

2012

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.В.,

Нікуліна І.О.

22.            

Участь студентів у різних конкурсахнауково-дослідних робіт студентів

Листопад-грудень 2011

Студентське наукове товариство

23.            

Формування тематичного плану науково-дослідної роботи на 2012 рік (ініціативна тематика)

Грудень 2011-

січень 2012

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.

24.            

Аналіз звітів з держбюджетних та госпдоговірних н/д робіт за 2011 рік, підготовка річного звіту

Грудень

2011

Відділ організації наукових досліджень, Баштовий В.І.,

Зацерковна О.П.

25.            

Аналіз результатів досліджень кафедр з науково-дослідної роботи за 2011 рік, підготовка річного звіту (ініціативна тематика)

Грудень 2011-

січень 2012

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.

26.            

Підготовка статистичних звітів (аспірантура, докторантура, наукова робота та підвищення кваліфікації викладачів)

Грудень 2011-

січень 2012

Волинка Г.І., відділ аспірантури і докторантури

27.            

Аналіз роботи та підготовка звітів спеціалізованих Вчених рад університету

Грудень 2011-

січень 2012

Уваркіна О.В.

28.            

Організація і проведення І туру Всеукраїнських студентських олімпіад з навчальних дисциплін, напрямів і спеціальностей

Грудень 2011-березень 2012

Інститути, факультети, загальноуніверситетські кафедри

29.            

Формування та підготовка плану наукових заходів для реєстрації та затвердження в МОНМС України

Листопад-Грудень 2011

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.

30.            

Формування тематичного плану держбюджетних та госпдоговірних НДР на 2012 рік

Січень

2012

Волинка Г.І.,

Баштовий В.І.

31.            

Підготовка і проведення загально- університетської науково-практичної конференції викладачів за результатами науково-дослідної роботи у 2011 році

Лютий

2012

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.

32.            

Підготовка та випуск щорічного збірника студентських наукових робіт „Студентські фізико-математичні етюди”

Лютий-березень

2012

Фізико-математичний інститут

33.            

Організація і проведення „Тижня з розвитку НТТСМ”

Квітень

2012

Волинка Г.І.

34.            

Організація і проведення студентської звітно-наукової конференції, робота секцій

Квітень

2012

Волинка Г.І., студентське наукове товариство

35.            

Організація і проведення ІІ туру Всеукраїнської студентської олімпіади з корекційної педагогіки

Квітень

2012

Синьов В.М.,

Шеремет М.К.,

Мартиненко І.В.

36.            

Фестиваль студентської науки

Квітень

2012

Інститут соціальної роботи та управління

37.            

Проведення конкурсу проектів науково-дослідних робіт на 2013 рік

Травень-червень 2012

Волинка Г.І.,

Баштовий В.І.

38.            

Проведення консультативної роботи з організації та проведення науково-практичних конференцій і семінарів університету

Протягом

року

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.,

відділ аспірантури і докторантури

39.            

Інформаційно-аналітичне забезпечення матеріалів для МОНМС України щодо розвитку науки в університеті (департамент науково-технологічного розвитку)

Протягом

року

Волинка Г.І., відділ аспірантури і

докторантури

40.            

Підготовка та випуск щорічного наукового збірника матеріалів звітно-наукової конференції викладачів університету„Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету”

Червень

2012

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.,

Ємельянова О.П.

Проведення наукових конференцій і семінарів

1.

Всеукраїнський науково-методичний семінар з проблем інформатизації навчального процесу в школах і педагогічних університетах

Третій вівторок, щомісяця

Інститут

Інформатики

2.

Всеукраїнський науково-методичний семінар „Актуальні проблеми методики навчання математики”

Щомісяця, кожна третя середа

Фізико-математичний інститут

3.

Науковий семінар з фрактального аналізу

Щочетверга

Фізико-математичний інститут

4.

Методологічний семінар „Математика і математична освіта”

Щомісяця, четверта середа

Фізико-математичний інститут

5.

Проблеми обліку, захисту та використання інтелектуальної власності в університеті (науково-методичні семінари)

Протягом

року

Видавництво університету, відділ з питань інтелектуальної власності, відділ аспірантури і докторантури

6.

Міжнародна наукова конференція „Системний аналіз функціонування мовних одиниць” – до 75-річчя від дня народження А.П. Грищенка

 

22-23 вересня 2011

Інститут української філології, кафедра української мови

7.

IVМіжнародна конференція „Сучасне дошкілля: реалії та перспективи”

20 жовтня

2012

Інститут розвитку дитини

8.

Всеукраїнський семінар „Іноваційні технології і методи реабілітації дітей зі слухо-мовленевими порушеннями”

Жовтень

2011

Інститут корекційної педагогіки і психології

9.

Всеукраїнський науково-практичний семінар „Забезпечення ефективності корекційно-реабілітаційної роботи зі сліпими дітьми в умовах школи-лабораторії”

Жовтень

2011

Інститут корекційної педагогіки і психології

10.

IVМіжнародний науковий форум «Простір гуманітарної комунікації»

28-30 жовтня

2011

Дробот І.І.,

Хромець В.Л.

11.

Теорія і технологія іншомовної освіти (міжнародна)

 

27-28 жовтня

2011

Інститут іноземної філології

12.

Асоціація ВНЗ-партнерів по підготовці фахівців соціальної сфери

Листопад

2011

Інститут соціальної роботи та управління

13.

Всеукраїнська конференція „Українська мова вчора, сьогодні, завтра в Україні та світі”

Листопад

2011

Інститут української філології, кафедра культури української мови

14.

Міжнародна конференція „Підготовка педагогів для позашкільної освіти”

Листопад

2011

Биковська О.В.

15.

IIВсеукраїнські педагогічні Морозівські читання

Лютий

2012

Кафедра педагогіки і психології вищої школи

16.

Звітно-наукова конференція викладачів університету „Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету”

Лютий

2012

Волинка Г.І.,

Симоненко О.П.,

відділ аспірантури і докторантури

17.

IIВсеукраїнська студентська конференція „Дитинство. Освіта. Соціум.”

Лютий

2012

Інститут розвитку дитини

18.

Звітно-наукова студентська конференція „Освіта та наука у вимірах ХХІ сторіччя”

Березень

2012

Відділ аспірантури і докторантури, студентське наукове товариство

19.

Асоціації соціальних педагогів та соціальних працівників „Освітня модель професійної підготовки до здійснення соціальної реабілітації”

Березень

2012

Інституту соціальної роботи та управління

20.

Актуальні питання методики навчання фізики та астрономії в середній та вищій школі (всеукраїнський семінар)

Березень

2012

Фізико-математичний інститут

21.

ХIVВсеукраїнська науково-практична конференція „Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість”

Квітень-

травень

2012

Студентське наукове товариство

22.

Ставропігійські філософські студії: акценти метаісторії в просторі культури

Квітень

2012

Інститут мистецтв

 

23.

IVстудентськанауково-практична конференція“Соціально-економічний розвиток України: досвід та перспективи”

Квітень

2012

Корець М.С.,

Биковська О.В.

24.

П’яті Всеукраїнські драгоманівські читання молодих істориків

 

Квітень

2012

Інститут історичної освіти

25.

Всеукраїнський науково-методичний семінар „Інноваційні технології в дошкільній освіті України”

Квітень-травень

2012

Інститут розвитку дитини

26.

IVМіжнародна науково-методична конференція „Сучасні проблеми та перспективи фізичного виховання, здоров’я і професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту”

Березень-квітень

2012

Інститут фізичного виховання та спорту

27.

XIIIпедагогічні читання „Єдність суспільного і сімейного корекційного впливу на розвиток дітей з вадами слуху”

Травень

2012

Інститут корекційної педагогіки і психології

28.

Міжуніверситетська наукова конференція з математики та фізики для студентів і молодих вчених

Травень

2012

Національний технічний університет „КПІ”, Національний університет „Києво-Могилянська академія”, НПУ імені

М.П. Драгоманова

29.

Міжнародний форум фахівців з освітніх вимірювань та моніторингу якості освіти

Травень

2012

Інститут інформатики

30.

Восьмі юридичні читання

Травень

2012

Інститут політології та права

31.

IIIМіжнародна конференція „Методологія та технології практичної психології в системі вищої школи”

Квітень- травень

 2012

Інститут соціології, психології та управління

32.

				Міжнародна математична конференція присвячена 100-річчю від дня народження С.М. Чернікова

19-23 серпня

2012

Фізико-математичний інститут НПУ імені М.П. Драгоманова,

Інститут математики НАН України, Київський національний університет

імені Т.Г. Шевченка

           

 

 

ІV.Виховна робота

 

п/п

Планові заходи

 

Термін виконання

 

Відповідальний

 

Національно-патріотичне виховання

1.

Заходи до 170-річчя з Дня народження Михайла Петровича Драгоманова (за окремим планом)

Вересень-

жовтень

Ректорат,

дирекції інститутів, відділ виховної роботи, Студентська Рада

2.

Тематичні заходи із патріотичного виховання під знаком захисту історичної правди відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» та з нагоди 67-ої річниці Перемоги над фашистською Німеччиною

Протягом навчального року

Рада ветеранів,

дирекції інститутів, відділ виховної роботи

 

3.

Огляд-конкурс на кращу організацію патріотичного виховання серед студентської молоді в інститутах університету

Жовтень 2011,

лютий 2012,

травень 2012

Рада ветеранів,

дирекції інститутів, відділ виховної роботи

4.

Тижні патріотичного виховання „Салют, Перемого!” (за окремим планом)

 

Жовтень2011-травень 2012

Рада ветеранів,

дирекції інститутів, відділ виховної роботи

5.

День Соборності України. Тематичні заходи «Соборність України: державний та людський виміри» (за окремим планом

Січень-лютий 2012

Відділ виховної роботи, заступники директорів з виховної роботи, прес-служба ректорату

6.

Шевченківські дні (до 200-річчя з Дня народження Кобзаря)

Березень

2012

Центр культури, Інститут української філології,

кафедра стилістики, Студентська Рада

7.

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

Лютий

2012

Інститут української філології,

відділ виховної роботи

8.

Відвідання студентами історичних місць, пов’язаних з формуванням, захистом і розбудовою Української держави

Протягом року

Відділ виховної роботи, заступники директорів з виховної роботи, прес-служба ректорату

9.

Участь в організації та проведенні XIIIВсеукраїнського рейтингу «Книжка року 2011»

Листопад-грудень 2011

Відділ виховної роботи, Студентська Рада

10.

Міжнародний день рідної мови. Тиждень української мови (за окремим планом)

Лютий

2012

Інститут української філології,

відділ виховної роботи,

наукова бібліотека

11.

Театралізована інсталяція

«М.П. Драгоманов за роботою». Відкрита виставка (перегляд) творів           М.П. Драгоманова

30 вересня

2011

Наукова бібліотека,

Центр культури та мистецтв

Мистецьке виховання

1.

Участь студентів університету в проведенні міських,загальнодержавних та міжвузівських заходах, форумах, конференціях, мистецьких фестивалях студентської творчості

Протягом навчального року

Студентська Рада,

відділ виховної роботи,

Центр культури і мистецтв,

прес-служба ректорату

2.

Публічні лекції, зустрічі з видатними українськими діячами культури, мистецтва й науки, мистецькі вечори, вечори вшанування пам’яті відомих діячів, літературні, педагогічні читання (за окремими планами)

Протягом навчального року

Бібліотека,

відділ виховної робрти,

Студентська Рада,

прес-служба ректорату

3.

Тематичні виставки художньої та науково-популярної літератури до державних та міжнародних свят, ювілейних дат видатних діячів науки та культури України (за окремим планом)

Протягом навчального року

Бібліотека,

відділ виховної роботи

4.

Виховні години та культурно-просвітницькі заходи в академічних групах (за окремим планом)

 

Протягом навчального року

Заступники директорів з виховної роботи

5.

Організація відвідувань студентами музею університету, кабінету-музею М.П. Драгоманова в Інституті історичної освіти

Протягом навчального року

Музей університету,

заступники директорів з виховної роботи

Соціально-виховна робота

1.

Реалізація загальноуніверситетських соціально-інформаційних, освітньо-профілактичних та соціально-просвітницьких акцій (за окремим планом)

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи,

Студентська рада

2.

Участь у міських та міжвузівських соціальних акціях. Співпраця з міжнародним благодійним фондом «Міжнародний Альянс з ВІЛ/Снід в Україні» (за окремим планом)

 

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи, Студентська рада

3.

Проведення інтерактивних вистав соціально-виховного спрямування

Протягом навчального року

Студентська рада, Головне управління у справах сім’ї та молоді Київської міської державної адміністрації

4.

Організація роботи лекторіїв з проблем медицини, психології, формування мотивації до здорового способу життя та профілактики ВІЛ/СНІД спільно з Всеукраїнською благодійною організацією АСЕТ (за окремим планом)

Протягом навчального року

Студентська рада

Міжрегіональний тренінговий центр з формування мотивації до здорового способу життя та профілактики ВІЛ/СНІД

5.

Організація інформаційного центру студентського інтернет-телебачення на базі угоди з медіа-групою „8ка”

 

Жовтень

2011

Кудін А.П., Студентська рада

6.

Тиждень до Дня соціального працівника „Назустріч людям”

Листопад

2011

Інститут соціальної роботи та управління,

Вареніч В.В.

7.

Благодійна акція „Збережемо дитячі мрії”

Грудень

2011

Інститут соціальної роботи та управління,

Вареніч В.В.

8.

Благочинний ярмарок до дня Святого Миколая

Грудень

2011

Інститут соціальної роботи та управління,

Вареніч В.В.

9.

Всеукраїнська благодійна акція „Дитинство: крок у майбутнє”

Лютий-квітень 2012

Інститут розвитку дитини,

Загарницька І.І.

10.

Дитячий фестиваль до Дня захисту дітей „Світ для дітей”

Червень

2012

Інститут соціальної роботи та управління,

Вареніч В.В.

11.

Соціальна акція „Здай кров - врятуй життя!” (Участь у програмі пропаганди донорства крові серед молоді)

Протягом навчального року

Центр переливання крові, Кафедра медико-біологічних і валеологічних основ життя та здоров’я, відділ виховної роботи, Студентська рада

12.

Проведення циклу тренінгів „Здоровим бути здорово“

Протягом навчального року

Молодіжна тренінгова студія „ми за здоров`я“,

Інститут соціальної роботи та управління, Вареніч В.В.

13.

Реалізація рекламно-інформаційних акцій соціального спрямування

Протягом навчального року

Інститут соціальної роботи та управління,

Вареніч В.В.

14.

Проведення засідань кіноклубу „Соціальне кіно“

Протягом навчального року

Інститут соціальної роботи та управління,

Вареніч В.В.

Робота органів студентського самоврядування

1.

Участь у щорічній муніципальній виставці для молоді «Освіта, робота, бізнес»

Листопад 2011,

квітень 2012

Студентська Рада

2.

Узагальнення та розповсюдження досвіду «Школи лідерства». Проведення методичних семінарів-тренінгів

Протягом навчального року

Студентська Рада

3.

Участь у роботі й засіданнях Європейської студентської ради при МОНМС, Української асоціації студентського самоврядування, Студентської ради Києва

Протягом навчального року

Студентська Рада

4.

Залучення студентів до участі у міжнародному освітньому проекті «Stepforeducation» (ознайомчі візити в Польщу, Чехію, Угорщину)

Вересень-листопад 2011

Студентська Рада

5.

Участь у Європейській асоціації студентів вищих педагогічних навчальних закладів

Вересень-жовтень 2011

Студентська Рада

6.

Промо-кампанія Студентської Ради

Вересень

2011

Студентська Рада

7.

Заходи з нагоди Дня студента (за окремим планом).

Шоу-проект „Кращий студент року”

Листопад

(17 листопада)2011-

травень 2012

Студентська Рада, Студентський профком,

відділ виховної роботи

8.

Чемпіонати університету з боулінгу «СТРАЙК», армреслінгу

Листопад2011

березень 2012

Студентська Рада

9.

«Благодійний соціальний ярмарок» у Центральному корпусі НПУ імені М.П. Драгоманова

Лютий

2012

Студентська Рада

10.

Видання інформаційно-довідкової книги «Довідник першокурсника»

Вересень

2011

Студентська Рада

11.

Шоу-програма «Новорічна містерія»

Грудень

2011

Ректорат,

Студентська Рада

12.

Діяльність «Кіноклубу соціального кіно» (фільм про проблеми суспільства + дискусія)

Протягом навчального року

Студентська Рада

13.

Участь в інноваційному проекті “Студентська республіка”

Травень

2012

Студентська Рада

Організаційно-методичне забезпечення виховного процесу

1.

Підготовка подань згідно з Положенням про порядок призначення стипендій Президента України, Верховної Ради та Кабінету Міністрів студентам університету на засіданні Вченої Ради

 

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи, заступники директорів з виховної роботи

2.

Підготовка питань до розгляду на засіданнях ректорату, Вченої Ради (за окремим планом)

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи

3.

Інформаційне забезпечення, мультимедійний супровід загальноуніверситетських заходів

Протягом навчального року

Прес-служба ректорату,

Ю.Л. Маленовський

 

4.

Участь у нарадах-семінарах між вищими навчальними закладами з обміну досвідом навчально-виховної роботи

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи;

заступники директорів з виховної роботи

5.

Планування та проведення робочих нарад із заступниками директорів з виховної роботи інститутів

Протягом навчального року

Ю.Л. Маленовський;

Н.О. Ігнатовська

6.

Розроблення, виготовлення щоденників наставників

Вересень 2011

Відділ виховної роботи

7.

Методична та інформаційно-консультативна підтримка наставників академічних груп

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи,

заступники директорів з виховної роботи

8.

Висвітлення кращого досвіду виховної роботи в підрозділах університету. Обмін досвідом організації виховної роботи та роботи студентського самоврядування університету з іншими навчальними закладами

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи; Студентська Рада, заступники директорів з виховної роботи

9.

Моніторинг якості навчально-виховного процесу (результати)

Грудень 2011-

червень 2012

Маленовський Ю.Л.,

Сергієнко В.П.

10.

Проведення семінарів/практикумів для завідувачів гуртожитків (за окремим планом)

Протягом навчального року

Дирекція студентського містечка

11.

Засідання рад студентського самоврядування гуртожитків (за окремим планом)

Протягом навчального року

Дирекція студентського містечка,

Студентська Рада

12.

Організація конкурсів-рейтингів на кращого студента, кращу академічну групу, кращу кафедру, кращий інститут, кращий гуртожиток

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи;

профком студентів,

Студентська Рада

13.

Проведення соціологічних опитувань для виявлення інтересів і запитів студентів щодо удосконалення навчально-виховного процесу, культурно-просвітницької роботи

Протягом навчального року

Відділ соціальних досліджень Центру моніторингу якості освіти,

відділ виховної роботи

14.

Підготовка та тиражування інформаційних буклетів

Протягом навчального року

Відділ виховної роботи,

друкарня університету

           

 

 

 

 

V. Працевлаштування випускників

п/п

Планові заходи

Терміни

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1.

 

Працевлаштування випускників університету 2011 року, згідно направлень на роботу; укладання договорів про працевлаштування випускників, які навчалися за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю (для надання одноразової адресної грошової допомоги)

Серпень-вересень

2011

Бех В.П.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

2.

Формування бази даних випускників університету 2011 року та реєстру договорів про працевлаштування випускників, які навчалися за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю

Вересень

2011

Бех В.П.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

3.

Підготовка звіту про працевлаштування випускників університету 2011 року для подання до МОНМС України

Вересень

2011

Бех В.П.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

4.

Підготовка наказу про надання одноразової адресної грошової допомоги молодим фахівцям – випускникам університету 2011 року

Жовтень

2011

Бех В.П.,

Бойко Г.М.,

Верпатова Н.Ю.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

5.

Формування бази даних вакансій для працевлаштування випускників університету

Жовтень-квітень

2011

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

6.

Підготовка наказу про розподіл випускників університету 2012 року

Жовтень

2011

Бех В.П.,

Бойко Г.М.,

Верпатова Н.Ю.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

7.

Підготовка до друку інформаційно-аналітичного збірника «Організація розподілу випускників НПУ імені

М.П. Драгоманова (2011-2012 н.р).»

Жовтень

2011

Бойко Г.М.,

Верпатова Н.Ю.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

8.

Проведення наради з питань працевлаштування з відповідальними за розподіл випускників в інститутах

Листопад

2011

Бойко Г.М.,

Верпатова Н.Ю.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування,

юридичний відділ

9.

Проведення зборів студентів випускних курсів з питань працевлаштування

Листопад

2011

Директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування,

юридичний відділ

10.

Організація виплати молодим фахівцям - випускникам 2011 р. одноразової адресної грошової допомоги, відповідно до державного фінансування

Листопад-

грудень 2011

Бех В.П., бухгалтерія,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

11.

Підготовка наказу про роботу державної комісії з персонального розподілу випускників 2012 року

Лютий

2012

Бех В.П.,

Бойко Г.М.,

Верпатова Н.Ю.,

директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

12.

Персональний розподіл випускників 2012 року в комісіях інститутів з персонального розподілу випускників

Квітень

2012

Директори інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

13.

Виготовлення і затвердження направлень на роботу випускникам університету 2012 року

Травень-

червень

2012

Бех В.П.,

директори інститутів,

відповідальні за розподіл від інститутів,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

14.

Підготовка відомостей про працевлаштування випускників університету 2012 року для подання Головному управлінню праці та зайнятості КМДА

Червень

2012

Бех В.П.,

відділ практичної підготовки та працевлаштування

15.

Надання методично-правових консультацій випускникам щодо майбутнього працевлаштування

Протягом навчального року

Відділ практичної підготовки та працевлаштування,

юридичний відділ

16.

Розроблення інформаційно-аналітичних матеріалів щодо організації розподілу та працевлаштування випускників НПУ імені М.П.Драгоманова

Протягом навчального року

Відділ практичної підготовки та працевлаштування,

юридичний відділ


 

17.

Підготовка поточних аналітико-статистичних матеріалів відповідно до запитів державних установ, ректорату

Протягом навчального року

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

18.

Аналіз нормативно-методичних документів МОНМС України з питань працевлаштування молодих фахівців та інформування дирекцій інститутів

Протягом

року

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

 

 

VІ. Профорієнтаційна робота, формування контингенту студентів

№ п/п

Планові заходи

Терміни виконання

Відповідальні за виконання

Профорієнтаційна робота, формування контингенту студентів

1.

Затвердження плану роботи зорганізації прийому студентів на 2012-2013навч.  рік

Вересень

2011

Андрущенко В.П.

2.

Засідання приймальної комісії

Протягом навчального року

АндрущенкоВ.П., відповідальний секретар

приймальної комісії

3.

Реалізація заходів з профорієнтації майбутніх вступників до університету – за окремим планом

Протягом року

Кудін А.П.,

відповідальний секретар приймальної комісії,

директори інститутів

4.

Розроблення та затвердження Правил прийому до університету на 2012 рік

Жовтень

2011

АндрущенкоВ.П., відповідальний секретар

приймальної комісії

5.

Організація прийому на довузівську підготовку до вступу в НПУ імені

 М.П. Драгоманова у 2011 році

Вересень,

Жовтень

2011

Кудін А.П.,

Медведчук Н.О.

6.

Узгодження плану прийому до університету на 2012 рік

Грудень

2011

Андрущенко В.П., відповідальний секретар

приймальної комісії


 

7.

Розроблення і затвердження програм творчих конкурсів та вступних фахових випробувань

Лютий-березень 2012

Андрущенко В.П., відповідальний секретар приймальноїкомісії,

директори інститутів

тутів

8.

Затвердження голів предметних комісій для проведення  вступних іспитів 2012 року

Березень

2012

Андрущенко В.П., відповідальний секретар приймальної комісії

9.

Проведення Дня відкритих дверей

Березень

2012

Андрущенко В.П., МаленовськийЮ.Л., відділ виховної роботи,

Центр культури та мистецтв університету,

відповідальний секретар приймальної комісії,

директори інститутів

10.

Затвердження складів предметних екзаменаційних комісій

Травень

2012

Андрущенко В.П., відповідальний секретар приймальної комісії

11.

Затвердження технічних секретарів інститутів

Травень

2012

Відповідальний секретар приймальної комісії

12.

Підготовка і затвердження екзаменаційних матеріалів

Травень

2012

Андрущенко В.П., відповідальний секретар приймальної комісії,

голови предметних  та фахових атестаційних комісій

13

Прийом документів від абітурієнтів

Відповідно до правил прийому

Відповідальний секретар приймальної комісії

14.

Проведення вступних іспитів (співбесід)

Червень-серпень 2012

Андрущенко В.П., відповідальний секретар приймальної комісії


 

15.

Зарахування до університету

Червень-вересень 2012

Андрущенко В.П., відповідальний секретар приймальної комісії

16.

Підготовка та видання довідкової літератури для абітурієнтів

Протягом навчального року

Приймальна комісія, видавництво університету

17.

Укладання угод на цільову підготовку з управліннями освіти обласних та міських держадміністрацій

Протягом навчального року

Андрущенко В.П., приймальна комісія

18.

Участь в організації і проведенні Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад

Березень

2012

Волинка Г.І.,

директори інститутів

19.

Проведення профорієнтаційної роботи в межах планових культурно-масових заходів університету

Протягом навчального року

Маленовський Ю.Л., відділ виховної роботи,

Центр культури і мистецтв

20.

Проведення профорієнтаційної роботи у школах, гімназіях, ліцеях та інших навчальних закладах України

Протягом навчального року

Директори інститутів

 

VІІ. Соціально-економічний розвиток університету

№ п/п

Планові заходи

Терміни виконання

Відповідальні за виконання

1.

Розвиток інформаційної мережі структурних підрозділів НПУ імені М.П. Драгоманова

Протягом навчального року

Ректорат,

директорати,

Кудін А.П.,

Яшанов С.М.

 

2.

Визначення обсягів, затвердження і   виконання планів та програм:

-         фінансування університету;

-         комп’ютеризації;

-         ремонтних робіт;

-         матеріально-технічного забезпечення;

-         підготовки університету до нового навчального року;

-         підготовки університету до роботи в зимових умовах;

-         благоустрою і художнього оформлення територій і приміщень університету;

-         охорони праці і техніки безпеки;

-         колективної угоди;

-         соціального захисту студентів і викладачів;

-         забезпечення бібліотеки навчально-методичною і художньою літературою, періодичними виданнями тощо;

-         економії енергоресурсів і матеріальних засобів;

-         підготовки баз відпочинку до нового оздоровчого сезону;

-         поселення студентів, аспірантів у гуртожитки університету;

-    перспективного розвитку університету

До 1 вересня

Ректорат,

директорат,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т.,

Шабатура Т.С.,

Ярославська Л.П.,

Яшанов С.М.,

Цибін С.Г.,

Савенкова Л.В.,

Верес В.І.,

Півень О.О.,

Бідношей Л.П.,

Мотовиловець І.П.,

Баранов О.В.,

Падалка Ю.В.,

Герасименко О.І.,

Ольшевський О.І.,

керівники підрозділів

 

3.

Завершити 3-ій етап проекту «Електронна педагогіка»

Протягом року

Ректорат,

директорати,

Кудін А.П.

4.

Створити необхідні умови для проведення практик студентів університету

Протягом року

Ректорат,

директорати,

громадські організації

5.

Уточнення і координація педагогічного навантаження науково-педагогічних працівників університету

Вересень

2011

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Вернидуб Р.М.,

Горбачук І.Т.

6.

Оздоровлення працівників університету протягом навчального року через надання допомоги на оздоровлення, санаторно-курортне лікування, відпочинок на базах відпочинку університету тощо (за окремими програмами)

Протягом

року

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т.,

Цибін С.Г.,

табірна комісія

7.

Встановлення надбавок до заробітної плати науково-педагогічним працівникам університету на 2011/2012 н.р. та підготовка проекту відповідного наказу ректора університету

Вересень

2011

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т.,

кадрова комісія,

директорат

8.

Матеріальна підтримка колективів художньої самодіяльності та народного мистецтва

Протягом

року

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т.,

кадрова комісія,

Маленовський Ю.Л.,

Савченко І.В

9.

Надання матеріальної допомоги ветеранам війни і праці університету

Протягом

року

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т.,

Рябухін М.А.,

кадрова комісія

10.

Надання допомоги працівникам університету у випадках погіршення матеріально-побутових умов або захворювання

Протягом

року

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук  І.Т.

11.

Преміювання за достроковий і своєчасний захист кандидатської/

докторської дисертації, за успіхи в роботі, до ювілеїв

Протягом навчального року

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Волинка Г.І.,

Горбачук І.Т.

12.

Робота з розширення навчальних площ, покращення умов праці викладачів і студентів, розвитку студмістечка та благоустрою територій (за окремими програмами)

Протягом

року

Андрущенко В.П.,

Бех В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т. ,

Директорати

13.

Робота з покращення квартирного забезпечення працівників університету через будівництво житлового будинку, підписання Угоди з КМДА, виділення коштів

Протягом

року

Андрущенко В.П.,

Падалка О.С.,

Горбачук І.Т. ,

Директорати

14.

Постійний контроль за організацією й охороною праці та майна університету

Протягом навчального року

Падалка О.С.,

Ярославська Л.П.,

Корець М.С.,

Воропаєв М.В.,

керівники підрозділів,

відділ охорони праці

15.

Підготовка штатного формуляра професорсько-викладацького складу університету

Січень

2012

Ректорат,

Жижко Т.А.,

відділ кадрів

16.

Організація і проведення заходів з добору та розстановки кадрів професорсько-викладацького складу, навчально-економічного, адміністративного, інженерно-технічного і обслуговуючого персоналу

Протягом

року

Ректорат,

за планом роботи в/к,

керівники структурних

підрозділів

 

 

VІІІ. Міжнародне співробітництво

 

п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

Прийом закордонних делегацій

1.

Прийом делегації Софійського університету імені

 Климента Орхидського

Вересень

2011

Висоцький А.В.

2.

Прийом делегації Казахського університету міжнародних відносин та світових мов імені Абилай Хана.

 Підписання угоди про співпрацю.

Вересень

2011

Дробот І.І.

3.

Прийом делегації Тартуського університету (Естонія)

Жовтень

2011

Синьов В.М.

4.

Прийом делегації Тбіліського гуманітарного університету. Підписання угоди про співпрацю.

Жовтень

2011

Бондар В.І.

5.

Прийом делегації університету Градіц Кралове (Чехія)

 

Травень

2012

Ярошенко А.О.

6.

Прийом делегації Російського державного педагогічного університету імені А.І. Герцена  (Росія)

Квітень

2012

Дробот І.І.

7.

Прийом делегації Українського вільного університету (Німеччина)

Травень

2012

Сушко О.О.

Відрядження делегацій закордон

1.

 

Візит делегації університету до університету імені Йоганна Ґутенберґа

 (м. Майнц, Німеччина).

 Підписання угоди про співпрацю

Вересень

2011

Лавриненко В.Г.

2.

Візит делегації до Киргизького національного університету (Киргизія)

Жовтень

2011

Лавриненко В.Г.

3.

Візит делегації університету до університету Осло (Норвегія)

Жовтень

2011

Лавриненко В.Г.

4.

Візит делегації університету до Казахського університету міжнародних відносин та світових мов імені Абилай Хана

Травень

2012

Лавриненко В.Г.

5.

Візит делегації університету до Латвійського Університету (м. Рига, Латвія)

Квітень

2012

Лавриненко В.Г.

6.

Візит делегації університету до Цаньчжоуського професійно-технічного інституту (Китай)

Січень

2012

Лавриненко В.Г.

7.

Стажування студентів Інституту іноземної філології НПУ імені

М.П. Драгоманова в Педагогічному університеті імені Комісії Народної Освіти (Краків, Польща)

Січень-червень 2012

Лавриненко В.Г.

8.

Відрядження студентів на стажування до філії університету в Празі (Чехія)

Листопад

2011

Лавриненко В.Г.

Міжнародні конференції

1.

ІІ Міжнародна науково-практична конференція „Сучасне дошкілля: реалії та перспективи”

Жовтень

2011

Загарницька І.І.

2.

Міжнародна науково-практична конференція „VI юридичні читання”

Квітень

2012

Андрусишин Б.І.

3.

Міжнародна науково-практична конференція „Актуальні проблеми корекційної педагогіки та психології”

Міжнародна науково-практична конференція

Синьов В.М.

4.

Міжнародна науково-практична конференція „Соціальна робота на межі тисячоліть: концепції, технології, стратегії”

Квітень

2012

Ярошенко А.О.

5.

VІ міжнародна студентська науково-практична конференція „Майбутнє Європейського Союзу та перспективи європейської інтеграції України”

Травень

2012

Лавриненко В.Г.,

Відділ міжнародного співробітництва та євроінтеграції

6.

Міжнародний форум фахівців з освітніх вимірювань та моніторингу якості освіти

Травень

2012

Лавриненко В.Г.,

Сергієнко В.П.

Пріоритетні напрямки співробітництва

1.

Забезпечити участь викладачів та студентів університету у міжнародних програмах та проектах, а також їх навчання і стажування в провідних вищих навчальних закладах Європи і світу

Весь період

Лавриненко В.Г.,

заступники директорів Інститутів з наукової роботи та міжнародних зв'язків

 

2.

Розширитиучасть удіяльності міжнародних об'єднань в галузі досліджень, вивчення і викладання педагогічних дисциплін

Весь період

Лавриненко В.Г.,

заступники директорів Інститутів з наукової роботи та міжнародних зв'язків

           

 

 

ІX. Моніторинг і забезпечення якості освіти

в університеті

 

Планові заходи

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Зміцнення матеріально-технічної бази Центру моніторингу якості освіти

Серпень-

вересень

2011

Падалка О.С.,

Сергієнко В.П.,

Яшанов С.М.,

Кондратенко О.О.

2.

Укомплектування Центру кадрами згідно з штатним розписом

Серпень-

вересень

2011

Сергієнко В.П.,

Жижко Т.А.

3.

Опрацювання відомостей приймальної комісії про студентів І курсу. Формування банку даних

Вересень

2011

Сергієнко В.П.,

Тихонова З.С.

4.

Організація директорського і кафедрального моніторингу

Вересень2011

Сергієнко В.П.

5.

Анкетування «Очікування студентів І курсу від навчання в НПУ імені

М.П. Драгоманова»

Вересень2011

Роздобутько О.М.

6.

Інструктивно-методична нарада завідувачів кафедр з питань моніторингу якості освіти у 2011/2012 н.р.

Жовтень

2011

Сергієнко В.П.

7.

Анкетування студентів І – V курсів: «Громадсько-політична активність студентів НПУ

імені М.П. Драгоманова»

Жовтень

2011

Роздобутько О.М.

8.

Організація і проведення декади Інституту історичної освіти

Жовтень

2011

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Сушко О.О.

9.

Організація і проведення ректорських контрольних робіт

Листопад

2011

Сергієнко В.П.,

робоча група Центру

10.

Анкетування студентів І – V курсів: «Особливості користування електронною бібліотекою в межах НПУ імені М.П. Драгоманова»

Листопад2011

Роздобутько О.М.

11.

Організація і проведення декади Фізико-математичного інституту

Листопад2011

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Працьовитий М.В.

12.

Організація і проведення декади Інституту педагогіки і психології

Грудень

2011

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Бондар В.І.

13

Організація і проведення декади Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації

Січень

2012

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Ісаєнко В.М.

14.

Анкетування студентів І – V курсів про умови та особливості формування знань, умінь та навичок студентів НПУ імені М.П. Драгоманова

Лютий

2012

Роздобутько О.М.

15.

Організація і проведення декади Інституту фізичного виховання та спорту

Лютий

2012

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Тимошенко О.В.

16.

Анкетування «День відкритих дверей в НПУ імені М.П. Драгоманова»

Березень

2012

Роздобутько О.М.

17.

Організація і проведення декади Інституту гуманітарно-технічної освіти

Березень

2012

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Корець М.С.

18.

Організація і проведення ректорських контрольних робіт

Квітень

2012

Сергієнко В.П.,

робоча група Центру

19.

Анкетування студентів I, III, Vкурсів про причини низької успішності серед студентів НПУ імені

М.П. Драгоманова

Квітень

2012

Роздобутько О.М.

20.

Організація і проведення декади Інституту української філології

Квітень

2012

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Висоцький А.В.

21.

Анкетування студентів Vкурсу: «Враження студентів-випускників від навчання в НПУ

імені М.П. Драгоманова»

Травень

2012

Роздобутько О.М.

22.

Організація і проведення декади Інституту розвитку дитини

Травень

2012

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Загарницька І.І.

23.

Результати моніторингу якості освіти в НПУ імені М.П. Драгоманова за           2011/2012 н.р. (доповідь на засіданні Вченої ради університету)

Травень

2012

Сергієнко В.П.

24.

Організація і проведення декади Інституту мистецтв

Червень

2012

Сергієнко В.П.,

голова робочої групи,

Авдієвський А.Т.

25.

Розроблення анкет, тестів, пакетів контрольних завдань для анкетування, оцінювання навчальних досягнень і різних форм атестації студентів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх закладів

Протягом року

Сергієнко В.П.,

Роздобутько О.М.,

голови груп організації самоконтролю якості освіти в інститутах

 

 

ІХ. План засідань ректорату

п/п

Планові заходи

Терміни виконання

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1. 

Організація навчально-виховного процесу в інститутах та на вечірньому факультеті у 2011/2012 навчальному році

Вересень

2011

Вернидуб Р.М.

2. 

Про реалізацію планових заходів з нагоди 170-річчя від дня народження М.П. Драгоманова

Вересень

2011

Бех В.П.

3. 

Проект плану роботи університету на 2011/2012 навчальний рік

Вересень

2011

Бех В.П.

4. 

Інтенсифікація науково-дослідної роботи як чинник удосконалення підготовки магістрів з політології та правознавства

Жовтень

2011

Андрусишин Б.І.,

голова робочої групи

5. 

Про розвиток студентського самоврядування в університеті

Жовтень

2011

Маленовський Ю.Л.,

Цибін С.Г.

6. 

Шляхи підвищення якості фахової підготовки іноземних студентів в Інституті соціології, психології та управління

Листопад 2011

Євтух В.Б.,

голова робочої групи

7. 

Підсумки прийому до аспірантури та докторантури і завдання з подальшого поліпшення підготовки науково-педагогічних кадрів

Листопад 2011

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.П.,

Нікуліна І.О.

8. 

Про реалізацію планових заходів з підготовки університету до Євро -2012

Листопад

2011

Падалка О.С.

9. 

Розвитокнавчально-польових практик в Інститутіприродничо-географічної освіти та екології

 

Грудень

2011

Покась В.П.,

голова робочої групи

10.

Про підготовку до підсумкової атестації (зимової заліково-екзаменаційної сесії)

Грудень

2011

Бойко Г.М.

11.

Стан і перспективи кадрового забезпечення діяльності університету

Грудень

2011

Жижко Т.А.

12.

Практична підготовка фахівців соціальної сфери в Інституті соціальної роботи та управління

Січень

2012

Ярошенко А.О.,

голова робочої групи

13.

Про підвищення рівня кваліфікації викладачів університету

 

Січень

2012

Вернидуб Р.М.,

Волинка Г.І.,

Уваркіна О.П.

14.

Стан практичної підготовки студентів в Інституті філософської освіти і науки

 

Лютий

2012

Дробот І.І.,

голова робочої групи

15.

Про наукову та виховну роботу наукової бібліотеки університету

Лютий

2012

Савенкова Л.В.,

голова робочої групи

16.

Про підготовку до проведення дня відкритих дверей в університеті

Лютий

2012

Відповідальний секретар приймальної комісії

17.

Становлення та розвиток дистан-ційних технологій навчання в університеті

Березень

2012

Кудін А.П.,

голова робочої групи

18.

Про впровадження інформаційно-аналітичної системи управління (ІАСУ) навчальним процесом „Університет”

Березень

2012

Бойко Г.М.,

Голова робочої групи

19.

Студентська науково-дослідна робота в Інституті корекційної педагогіки та психології: стан і перспективи розвитку

Квітень

2012

Синьов В.М.,

голова робочої групи

20.

Про видавничу діяльність в університеті

 

Квітень

2012

Сусол О.К.,

Макаренко Л.Л.

21.

Про підготовку випускників університету до державної атестації

Травень

2012

Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.

22.

Про працевлаштування випускників денної форми навчання

Червень

2012

Відділ практичної підготовки та працевлаштування

23.

Про організацію і проведення вступної кампанії

Червень

2012

Відповідальний секретар приймальної комісії

24.

Про виконання педагогічного навантаження викладачами університету

Червень

2012

Вернидуб Р.М.

Контроль виконання прийнятих рішень

Протягом року

 

 

 

Х. Робота Вченої ради університету

п/п

Планові заходи

Терміни виконання

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1.    

Звіт про роботу НПУ імені      М.П. Драгоманова за 2010/2011 навчальний рік

Вересень

2011

Андрущенко В.П.

2.    

Результати прийому студентів у 2011 році

Вересень

2011

Торбін Г.М.

3.    

Затвердження плану роботи університету на 2011/2012 навчальний рік

Вересень

2011

Бех В.П.

4.    

Фахова спеціалізація в Інституті історичної освіти

(декада інституту)

Жовтень

2011

Сушко О.О.,

голова робочої групи

5.    

Підсумки державної атестації якості підготовки випускників у 2011 році та шляхи її удосконалення

Жовтень

2011

Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.

6.    

Стан і перспективи інтенсифікації профорієнтаційної роботи у Фізико-математичному інституті

(декада інституту)

Листопад 2011

Працьовитий М.В.,

голова робочої групи

7.    

Про науково-методичне забезпе-чення навчальних дисциплін загальноуніверситетських кафедр

Листопад

2011

Андрущенко Т.І.,

Вовк Л.П., Гузій Н.В.,

Дем’яненко Н.М.,

голова робочої групи

8.    

Організаційно-методичне забезпечення професійно-педагогічної складової підготовки вчителя (декада інституту)

Грудень

2011

Бондар В.І.,

голова робочої групи

9.    

Інноваційні технології в реорганізації програм навчання протягом життя для педагогічних кадрів (декада інституту)

Січень 2012

Ісаєнко В.М.,

голова робочої групи

10.

Підсумки науково-дослідної роботи викладачів за держбюджетною та госпдоговірною тематикою за 2011 рік

Січень

2012

Баштовий В.І.

11.

Про виконання рішень Вченої ради університету

Січень

2012

Ярошенко О.Г.

12.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (декада інституту)

Лютий

2012

Тимошенко О.В.,

голова робочої групи

13.

Підсумки науково-дослідної роботи в університеті за 2011 р. та основні наукові напрями на

2012 р.

Лютий

2012

Волинка Г.І.

14.

Про результати і проблеми підсумкової атестації за Iсеместр (зимової заліково-екзаменаційної сесії)

Лютий

2012

Вернидуб Р.М.,

Бойко Г.М.

15.

Реорганізація інноваційних програм професійної підготовки фахівців в умовах реформування освітньої галузі „Технологія” (декада інституту)

Березень 2012

Корець М.С.,

голова робочої групи

16.

Про підсумки фінансово-економічної діяльності університету за 2011 рік

Березень

2011

Падалка О.С.

17.

Розвиток наукових шкіл в Інституті української філології(декада інституту)

Квітень 2012

Висоцький А.В.,

голова робочої групи

18.

Про роботу Спеціалізованих вчених рад в університеті в поточному навчальному році

Квітень

2012

Уваркіна О.В.,

голова робочої групи

19.

Напрями вдосконалення підготовки фахівців у контексті розвитку дошкільної освіти в Україні (декада інституту)

Травень

2012

Загарницька І.І.

20.

Результати моніторингу якості освіти в університеті за 2011/2012 навчальний рік

Травень

2012

Сергієнко В.П.

21.

Розвиток науково-технічної творчості студентської молоді в університеті

Травень

2012

Волинка Г.І.

22.

Стан і перспективи підготовки магістрів з музики та хореографії в Інституті мистецтв

(декада інституту)

Червень

2012

Авдієвський А.Т.,

голова робочої групи

23.

Про штатний розклад професорсько-викладацького складу і педагогічне навантаження на 2012/2013 н.р.

Червень

2012

Бех В.П.


 

24.

Про організацію відпочинку і оздоровлення викладачів та співробітників університету

Червень

2012

Горбачук І.Т.

25.

Про виконання рішень Вченої ради університету

Червень

2012

Ярошенко О.Г.

 

Декади інститутів

 

п/п

Термін виконання

Інститут (факультет)

1.     

Жовтень 2011

Інститут історичної освіти

2.     

Листопад 2011

Фізико-математичний інститут

3.     

Грудень 2011

Інститут педагогіки і психології

4.     

Січень 2012

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації

5.     

Лютий 2012

Інститут фізичного виховання та спорту

6.     

Березень 2012

Інститут гуманітарно-технічної освіти

7.     

Квітень 2012

Інститут української філології

8.     

Травень 2012

Інститут розвитку дитини

9.     

Червень 2012

Інститут мистецтв

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter