17 травня 2021 року Центр цифрових освітніх технологій здійснював супроводження традиційного для НПУ ім. М. П. Драгоманова заходу – загальноуніверситетського пленарного засідання щорічної звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів і докторантів.

До онлайн-конференції «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету» приєдналось одночасно понад 200 осіб.

Це стало можливим завдяки придбанню університетом ліцензій на частковий домен G Suite Enterprise for Education (теперішня назва Google Workspace for Education Plus). Використання такої підписки дозволило для проведення відеозустрічі через Google Meet збільшити максимальну кількість можливих учасників, які могли спілкуватися в чаті, ділитися екранами та співпрацювати в режимі реального часу.

Варто зазначити, що конференція пройшла на високому науковому рівні, детальніше з тематикою та спікерами заходу можна ознайомитись нижче та за посиланням https://bit.ly/2S9qJyW

 

 5

 

Андрущенко Віктор Петрович, доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАН України, академік НАПН України, ректор НПУ імені М.П.Драгоманова. «Єдність науки та освіти – основний принцип діяльності НПУ імені М.П.Драгоманова»

 

2

 

Андрусишин Богдан Іванович, доктор історичних наук, професор, декан факультету політології та права НПУ імені М.П.Драгоманова. «Проблема спадкоємності української державності в українській істоичній та юридичній науках»

 

3

 

Терепищий Сергій Олександрович, доктор філософських наук, професор, професор кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики, голова Ради молодих вчених НПУ імені М.П.Драгоманова, стипендіат Кабінету Міністрів України для молодих вчених. «Освітній ландшафт медіаграмотності та соціальної відповідальності в умовах гібридної війни»

 

4

 

Супрун Дар’я Миколаївна, доктор педагогічних наук,  професор кафедри спеціальної психології та медицини, стипендіат Кабінету Міністрів України для молодих вчених. «Тенденції євроінтеграції: професійне становлення в контексті спеціальної та інклюзивної освіти»

 

5

 

Струтинська Оксана Віталіївна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник декана факультету інформатики з наукової роботи та міжнародного співробітництва. «Цифрова трансформація в закладі вищої освіти»

 

6

 

Пріц Василь Юрійович, аспірант, голова Наукового товариства студентів та аспірантів імені Григорія Волинки. «Роль популяризації науки в Науковому товаристві студентів та аспірантів імені Григорія Волинки»

 

7

 

Торбін Григорій Мирославович, доктор фізико-математичних наук, професор, проректор з наукової роботи НПУ імені М.П.Драгоманова. «Підсумки науково-дослідної роботи НПУ імені М.П.Драгоманова 2020 р.»

Форма для створеня облікового запису EDX:

https://forms.gle/gLHoE8AZxxcdANZDA

edx

 

Форма для створеня облікового запису сoursera

https://forms.gle/6H3j8kJnyz6mekXs7

coursera logo

Форма для оформлення заявки

https://forms.gle/nHe8TDnM52YEhAaD8

unnamed

Вимоги до структури відеолекцій.

Відеолекція- інформативний навчальний матеріал.

  1. Тривалість 6-12 хвилин
  2. Один відеоролик одна тема, ідея.
  3. Розділення на 2 частини якщо тривалість більше 12 хвилин.
  4. Тезисний план лекції.
  5. Створити опорний конспект і опорну презентацію відеолекції яка підтримує кожний пункт лекції:
  • Слайди
  • рухомий рядок (якщо потрібно)
  • суфлерні і фінальні слайди.

Рекомендації по вмісту фінальних слайдів:

ЗАГОЛОВКИ, ВИЗНАЧЕННЯ, ОСНОВНА ІДЕЯ, СПИСКИ ДОВЖИНОЮ НЕ БІЛЬШЕ 4-5, ГРАФІКИ, МАЛЮНКИ, СХЕМИ.

  1. Ілюстрації до лекції.
  2. Текстовий матеріал:
  • Субтитри
  • Конспекти
  • Інфографіка
  • Шпаргалки
  • Глосарій.
  1. Структура відеоролика: 
  • Вступ: нагадуємо що було в минулому ролику що буде в цьому.
  • Основна частина: 
  • проблемне викладення матеріалу, 
  • хронологічна подача матеріалу, 
  • від загального до конкретного, 
  • від конкретного до загального,
  • концентрична структура,
  • використання аналогій,
  • протиставлення явищ.
  • Підсумок:
  • Стисле резюме - основні поняття і ідеї, підкреслити важливі акценти.
  • Анонс наступного відео – стислий зміст, відповідь на питання яке буде розглянуте в наступному відео.

Подача матеріалу на камеру:

  • виглядати природньо
  • дивитись в камеру 
  • говорити не монотонно, швидко
  • не використовувати довгі неживі формулювання 
  • не використовувати слова паразити 
  • не рухатися занадто багато
  • підготуватись перед зйомкою, звикнути до свого голосу і вигляду в кадрі (провести тестову зйомку ).

Відповідно до Наказу №99 від «25» березня 2021 року з метою підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університету з питань цифровізації та формування у них цифрових компетентностей, необхідних для проведення дистанційного та змішаного навчання Центром проводяться курси підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників університету за програмою курсів підвищення рівня цифрових компетентностей науково-педагогічних працівників університету «Цифрові освітні технології», затвердженої Вченою радою університету від 22.10.2020 p, протокол № 4.

Навчання першої групи проводиться в термін з 29 березня по 20 червня 2021 року.

 

НавчанняЦентр

Функціонування лабораторії розробки МВОК (масових відкритих онлайн курсів) забезпечується працівниками лабораторії відповідно та посад:

Сторінка 1 із 7